+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 7 av 7

Tråd: Lungebettenelse ?

Gladfeit! kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    25

Lungebettenelse ?

Lurer på om det kan være en lungebetennelse jeg kan brygge på , er en stund siden jeg har hatt det så husker ikke helt hvordan det er , men er kansje tidlig stadie , andre som har hatt det i det siste og kan bekrefte / avkrefte ?

Jeg begynte plutselig på onsdag/torsdag og ha vondt i brystet og litt i halsen , har hostet litt. Dette utvikler seg videre til litt dårligere allmenntilstand og mindre energi.

Det surkler litt i brystet på morgenen ( barre littegranne ) , og jeg klarer og dra opp litt slim som er gult/grønt så det tyder iallefall på at kroppen kjemper mot noe.

Nå har jeg også fått vondt / er øm på ryggen og brystet , begge delene på venstre side. Har ikke merket noe feber enda.

Noen tanker om dette ?
    He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    tydelig grønt slim= lungebetendelse Gult= hals

Antagelig en mild lungebetendelse som sitter høyt..

0,1 tonn pils har mye å være stolt av pils har mye å være stolt av pils har mye å være stolt av pils har mye å være stolt av pils har mye å være stolt av pils har mye å være stolt av pils har mye å være stolt av pils har mye å være stolt av pils har mye å være stolt av pils har mye å være stolt av pils har mye å være stolt av pils sin avatar
    Ble medlem
    07-2006
    Alder
    43
    Kan høres ut som bronkitt?- du må nok pelle deg til legen for å ta en blodprøve. Det blir en tablettkur hvis det er bronkitt..

Gladfeit! kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    25
    Skal sjekke slimfargen imorgen men er vel en blanding , hehe. Så lenge ikke jeg har feber og ligger som en rem kan jeg vel holde meg unna legen , men droppet treningen i helgen og tror jeg skal slappe av med den frem til brystet er bedre iallefall.
    He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"

Ble medlem
    10-2005
    Alder
    25
    Har endel grønt/gult slim på morgenen , men får ikke opp så mye. Kan det være noe poeng i og ta noe slimløsende ? Eller er slimet der for en grunn ?

Shakespeare Erik--- is a jewel in the rough Erik--- is a jewel in the rough Erik--- is a jewel in the rough Erik--- is a jewel in the rough
    Ble medlem
    06-2003
    Jeg hadde omtrent det samme for noen uker siden, det var Bronkitt. Men kjenner også to personer som hadde lungebetennelse lenge uten å vite det. Han ene ble det ganske alvorlig for, så sjekk det ut...
    I know I was born and I know that I’ll die.
    The in between is mine. I am mine.

Ble medlem
    10-2005
    Alder
    25
    Fikk en mail av legen min som skulle handle en ny pc , så spurte med det samme tilbake og beskrev symptomene som her , så da får vi se hva hun mener , om jeg bør ta meg en tur opp og høre på meg og ta noe crp.

Tror ikke det er alle som sender mail til legen , suveren lege

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.