+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 6 av 6

Tråd: Magesmerter som bare det!!

auu
    auu er ikke aktiv
    Kliss nytt medlem auu is on a distinguished road
    Ble medlem
    07-2008

Magesmerter som bare det!!

Jeg har nå i ca 36 timer hatt noen forferdelige smerter i magen, mellom navelen,brystkassen og litt bak i ryggen! Det kjennes ikke ut som mens smerter og i natt sov jeg maks 10 min!
    Jeg klarer ikke ligge rett og uansett hva jeg gjør er det vondt, i tillegg for jeg nesten ikke i meg mat heller!
    Smertene er som om noen spiser opp magen min innenfra og ut, eller som at noen graver rundt i innvolverene mine!
    vet noen hva det kan være? eller hva jeg kan gjøre for å bli kvitt disse?:S

Silver Member pippi er et navn kjent av alle pippi er et navn kjent av alle pippi er et navn kjent av alle pippi er et navn kjent av alle pippi er et navn kjent av alle pippi er et navn kjent av alle pippi er et navn kjent av alle pippi er et navn kjent av alle
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av auu Vis post
    Jeg har nå i ca 36 timer hatt noen forferdelige smerter i magen, mellom navelen,brystkassen og litt bak i ryggen! Det kjennes ikke ut som mens smerter og i natt sov jeg maks 10 min!
    Jeg klarer ikke ligge rett og uansett hva jeg gjør er det vondt, i tillegg for jeg nesten ikke i meg mat heller!
    Smertene er som om noen spiser opp magen min innenfra og ut, eller som at noen graver rundt i innvolverene mine!
    vet noen hva det kan være? eller hva jeg kan gjøre for å bli kvitt disse?:S
    Å gå til legen er som regel ganske smart når en har så mye smerter.

Men det der kan fint være menssmerter, det høres ut litt slik som mine, bare at dine har vart lenger. Nettopp skiftet p-piller eller lignende?

auu
    auu er ikke aktiv
    Ble medlem
    07-2008
    Sitat Opprinnelig skrevet av pippi Vis post
    Å gå til legen er som regel ganske smart når en har så mye smerter.

Men det der kan fint være menssmerter, det høres ut litt slik som mine, bare at dine har vart lenger. Nettopp skiftet p-piller eller lignende?

Jeg er i Portugal og skal være her til sommerferien er over, jeg stoler ikke helt på legene her:S
    Jeg er 15 år så bruker nokk ikke p-piller

Silver Member pippi er et navn kjent av alle pippi er et navn kjent av alle pippi er et navn kjent av alle pippi er et navn kjent av alle pippi er et navn kjent av alle pippi er et navn kjent av alle pippi er et navn kjent av alle pippi er et navn kjent av alle
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    28
    Jeg er i Portugal og skal være her til sommerferien er over, jeg stoler ikke helt på legene her:S
    Jeg er 15 år så bruker nokk ikke p-piller
    Da tror jeg det er menssmerter, eller det kan være matforgiftning eller lignende.

Ta kontakt med noen reiseguider for Star Tour eller noe og spør om de vet om noen ok leger. Det finnes alltid ok leger i alle land, man må bare finne dem.

Det kan være alvorlig sykdom vet du.

Men dersom du er 15 så har du vel foreldrene dine der og de burde vel ha lyst å hjelpe?

auu
    auu er ikke aktiv
    Ble medlem
    07-2008
    ja, de sier det samme som deg, at de skal ta meg med til legen. takk for hjelpen

Ble medlem
    02-2006
    Alder
    28
    ja, de sier det samme som deg, at de skal ta meg med til legen. takk for hjelpen
    God bedring og lykke til.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.