+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 3 av 3

Tråd: Merkelige smerter

Egendefinert brukertittel Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather sin avatar
    Ble medlem
    04-2004

Merkelige smerter

Jeg opplever noen rare smerter i muskulaturen på bakside venstre lår. Den virker sår og vond når jeg tar på, og når jeg sitter. Det merkes også når foten er helt utstrekt. Med det første trodde jeg det var huden som var sår, men når jeg kjenner etter så går det innover muskulaturen. Det strekker seg fra nedre del av rumpa til scenene rundt kneet. Noen ide?
    Everyone is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will spend its whole life believing it is stupid.

Silver Member Lean01 er et navn kjent av alle Lean01 er et navn kjent av alle Lean01 er et navn kjent av alle Lean01 er et navn kjent av alle Lean01 er et navn kjent av alle Lean01 er et navn kjent av alle Lean01 er et navn kjent av alle Lean01 er et navn kjent av alle Lean01 er et navn kjent av alle Lean01 sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    røket en sene?

Egendefinert brukertittel Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Ingenting som skulle tilsi at jeg har gjort det men.
    Everyone is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will spend its whole life believing it is stupid.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.