+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 14 av 14

Tråd: Nakke strekk, tigerbalsam vs. ibuprofen gel

Platinum Member TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    27

Nakke strekk, tigerbalsam vs. ibuprofen gel

Hei Folkens!

I går pådro jeg meg en nakkestrekk av dimensjoner. Nå har jeg hatt smerter i snart 24 timer. Da jeg var på apoteket kjøpte jeg ibuprofen gel (ibux på tube) og tigerbalsam.

Så da er spørsmålet mitt, hva vil gi meg den raskest mulig bedringen av ibuprofen og tigerbalsam? Begge skal smøres på 2-3ggr daglig.

tommy out.
    http://fitnessprat.no/showthread.php?t=27446 <---treningsdagbok

1.pl City Open 2007

Cut
    Cut er ikke aktiv
    Medlem Cut har en flott utstråling Cut sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Jeg har veldig gode erfaringer med Hvit kamferolje fremfor Tigerbalsam, så da kan du reise på apoteket og kjøpe det også

Ibuprofen har jeg aldri prøvd, dessverre
    I kill for money, but you are my friend - so I kill you for nothing!

Platinum Member TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av Cut Vis post
    Jeg har veldig gode erfaringer med Hvit kamferolje fremfor Tigerbalsam, så da kan du reise på apoteket og kjøpe det også

Ibuprofen har jeg aldri prøvd, dessverre
    Ja, eg er villig til å prøve mye for å bli bra igjen

1.pl City Open 2007

Cut
    Cut er ikke aktiv
    Ble medlem
    07-2004
    Treningspartnern min har sliti endel med nakke og skuldre, og han har brukt halve flaska mi med kamferolje - og etter at han begynte med det har han endelig kunne fullføre treningsøktene sine.
    Spesielt når vi har trent skuldre og rygg har problemet vært størst, men nå ser plagene ut til å være helt borte.

Jeg bruker det stort sett på albuer før bryst, triceps og skuldreøkter, og på knær før beinøkter - og jeg har bare positivt å si om dette.

Ellers skal det hjelpe til med bedre blodgjennomstrømning der du smører, så det er enkelte som sverger til dette for å få litt ekstra pump ved å f.eks. smøre det på brystet.

En flaske koster rett over 100 kroner på apoteket.

Ble medlem
    01-2006
    Alder
    27
    Mange takk for svar Nå gjenstår det bare å kjøpe og prøve selv

1.pl City Open 2007

Cut
    Cut er ikke aktiv
    Ble medlem
    07-2004
    Ser frem til å høre hvordan du synes det fungerer!

Supermod altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Kj&#248;r p&#229; med Ibuprofen gel eller Orudis gel samt Naproxen + Ibux tabletter (anbefalt dose i henhold til pakningen av tablettene). Best effekt av dette f&#229;r du om det tar det med en gang. Venter du bare noen timer vil effekten dessverre bli lavere, men det hjelper likevel. Tar du dette med en gang kan du godt doble dosene den f&#248;rste og andre dagen, men ikke bruk slike praparater over langt tid. De sliter en del p&#229; magen.

Ble medlem
    01-2006
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av altitude Vis post
    Kjør på med Ibuprofen gel eller Orudis gel samt Naproxen + Ibux tabletter (anbefalt dose i henhold til pakningen av tablettene). Best effekt av dette får du om det tar det med en gang. Venter du bare noen timer vil effekten dessverre bli lavere, men det hjelper likevel. Tar du dette med en gang kan du godt doble dosene den første og andre dagen, men ikke bruk slike praparater over langt tid. De sliter en del på magen.
    eg smørte godt på med ibuprofen i går. blei jo halvlamma i nakken, virket litt mer enn eg hadde trodd. dessuten kjente jeg det i magen ja.
    så jeg sverger til tigerbalsamen. den gir meg en herlig følelse og smertene avtar litt etter litt

1.pl City Open 2007

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Med hvit kamferolje f&#229;r du luktesalt til trening og sa der har du 2 fluer i en smekk Jeg bruker kamferoljen som luktesalt, funker knall!
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av Mr.Gluteus Vis post
    Med hvit kamferolje får du luktesalt til trening og sa der har du 2 fluer i en smekk Jeg bruker kamferoljen som luktesalt, funker knall!
    Jeg dropper en isbit ned i boxeren.
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Hetromeno! metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Viktigste er vel kanskje &#229; ikke bli stillesittende, for &#229; unng&#229; eventuel og un&#248;dig betennelse. Ville opps&#248;kt kiropraktor, manuel terapeut eller naprapat(i den rekkef&#248;lgen).
    Broren min ble for&#248;vrig behandlet for det samme av sin fastlege utrolig nok, med hjelp av akupunktur. Dette fungerte visst utrolig bra.

Ble medlem
    01-2006
    Alder
    27
    Da var hvit kamferolje i hus også Og nå er 80% av strekken god igjen takk til mormor for massasje!

1.pl City Open 2007

Kliss nytt medlem Frøken is on a distinguished road Frøken sin avatar
    Ble medlem
    04-2007
    Alder
    35
    Lokalbehandling er ofte det beste, n&#229;r det gjelder smerter i overfladiske strukturer. Det har v&#230;rt rapportert hudreaksjoner p&#229; salvebehandling, ogs&#229; tiger og kamfer, s&#229; test ut p&#229; et hudomr&#229;de f&#248;rst...
    Å tåle, å vite, å handle....grunnlaget for kontroll

Ble medlem
    01-2006
    Alder
    27
    jeg kan meldte om at nakken min er blitt helt god igjen. Det var den etter 2-3døgn guddi guddi.

1.pl City Open 2007

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.