+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 10 av 10

Tråd: Nummenhet i hendene mine.

Den anale hevneren Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003

Nummenhet i hendene mine.

Den siste uken har jeg vært veldig nummen i hendene mine. Tolker dette som dårlig blodtilførsel. Noe spesiellt jeg kan gjøre for å bedre på dette?

Lever LIVE som bodybilder Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av Stålballa Vis post
    Den siste uken har jeg vært veldig nummen i hendene mine. Tolker dette som dårlig blodtilførsel. Noe spesiellt jeg kan gjøre for å bedre på dette?
    Bloddoping.

Supermod altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Sitat Opprinnelig skrevet av Kim Falch Vis post
    Bloddoping.
    Ring Astana medical staff: http://www.team-astana.eu/f/organisation.php

Dette kan også skyldes at det er kommer nerver i klem, enten i ryggen eller nedover i armene. Det skjer hvertfall med jevne mellomrom for meg. Et besøk hos en naprapat eller manuell terapaut kan gi svar på dette.

Den anale hevneren Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av altitude Vis post
    Ring Astana medical staff: http://www.team-astana.eu/f/organisation.php

Dette kan også skyldes at det er kommer nerver i klem, enten i ryggen eller nedover i armene. Det skjer hvertfall med jevne mellomrom for meg. Et besøk hos en naprapat eller manuell terapaut kan gi svar på dette.
    Jeg har slitt med en lei ryggskade så dette er kanskje årsaken ja.

Ble medlem
    05-2003
    Var hos legen og sjekket dette opp og han mente det kunne være carpal tunnel syndrom.

Hadde to ukers treningsavbrudd og da forsvant nummenheten helt, merket heller ikke noe til det etter ryggøkten. MEN etter brystøkter blir det bare værre og værre. Kan det ha seg at alle former for brystøvelser legger for stort press på nervene i håndleddet mitt?

Noen som har erfaring med carpal tunnel syndrom?

prz
    prz er aktiv nå
    Gold Member prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Tøy ut etter trening, det hjelp som f for min del..

Silver Member Lean01 er et navn kjent av alle Lean01 er et navn kjent av alle Lean01 er et navn kjent av alle Lean01 er et navn kjent av alle Lean01 er et navn kjent av alle Lean01 er et navn kjent av alle Lean01 er et navn kjent av alle Lean01 er et navn kjent av alle Lean01 er et navn kjent av alle Lean01 sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    gi deg med den konstante masturbasjonen, det er bare ekkelt

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Vanlig bivirkning av vekst dette, prøv å gå av en periode
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Medlem noen er et navn kjent av alle noen er et navn kjent av alle noen er et navn kjent av alle noen er et navn kjent av alle noen er et navn kjent av alle noen er et navn kjent av alle noen er et navn kjent av alle noen er et navn kjent av alle noen er et navn kjent av alle noen er et navn kjent av alle noen sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Vanlig bivirkning av vekst dette, prøv å gå av en periode
    skulle til å nevne det, søk på noen sider som tar for seg gh, mulig noe av informasjonen er brukbar.
    husker jeg har lest om det på anabolex ihvertfall, for en god stund tilbake.
    noen is a fictional online character, created by a genius with above average sized genitalia, involved in a complex super dorky online role playing game that exists only in his head. noen is also the man. Do not look directly at noen or make eye contact as noen may attempt to hump your face.If you come into direct contact with noen you will have an orgasm so intense that you will swallow your tongue.

Silver Member Satriani er et navn kjent av alle Satriani er et navn kjent av alle Satriani er et navn kjent av alle Satriani er et navn kjent av alle Satriani er et navn kjent av alle Satriani er et navn kjent av alle Satriani sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    nummen? er det slik at dem "prikker" og kan "sovne vekk" ? gjelder det bare hendene eller hele armen?

hvis det gjelder hele armen er det vel no prob. det er en liten muskel på baksiden av skulderen som gjør dette. har att problemet selv i begge armene, da jeg opplever problemet klemmer jeg bare på muskelen så kommer følelsen tilbake umiddelbart. ganske merkelig egentlig. akkurat som å trykke på en knapp.

muskelen finner du lett ved å rette armen opp i været, for så å klemme litt rundt bakside skuldre og mot armhulen.

hvis du ikke finner ut hvor muskelen er så stikker du innom et helt alminnelig massasjested.

----
    edit:

først nå så jeg at problemet kom sterkt tilbake ved brysttrening.
    og det er jo på en måte bra, for da ER det den muskelen jeg prater om, hehe...
    Sist endret av Satriani; 27-09-07 kl 15:46 Begrunnelse: blind
    You are hotter than 92% of men on this site!

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.