Den siste uken har jeg vært veldig nummen i hendene mine. Tolker dette som dårlig blodtilførsel. Noe spesiellt jeg kan gjøre for å bedre på dette?
Den siste uken har jeg vært veldig nummen i hendene mine. Tolker dette som dårlig blodtilførsel. Noe spesiellt jeg kan gjøre for å bedre på dette?
Ring Astana medical staff: http://www.team-astana.eu/f/organisation.php
Dette kan også skyldes at det er kommer nerver i klem, enten i ryggen eller nedover i armene. Det skjer hvertfall med jevne mellomrom for meg. Et besøk hos en naprapat eller manuell terapaut kan gi svar på dette.
Var hos legen og sjekket dette opp og han mente det kunne være carpal tunnel syndrom.
Hadde to ukers treningsavbrudd og da forsvant nummenheten helt, merket heller ikke noe til det etter ryggøkten. MEN etter brystøkter blir det bare værre og værre. Kan det ha seg at alle former for brystøvelser legger for stort press på nervene i håndleddet mitt?
Noen som har erfaring med carpal tunnel syndrom?
Tøy ut etter trening, det hjelp som f for min del..
gi deg med den konstante masturbasjonen, det er bare ekkelt
Vanlig bivirkning av vekst dette, prøv å gå av en periode![]()
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
skulle til å nevne det, søk på noen sider som tar for seg gh, mulig noe av informasjonen er brukbar.
husker jeg har lest om det på anabolex ihvertfall, for en god stund tilbake.
noen is a fictional online character, created by a genius with above average sized genitalia, involved in a complex super dorky online role playing game that exists only in his head. noen is also the man. Do not look directly at noen or make eye contact as noen may attempt to hump your face.If you come into direct contact with noen you will have an orgasm so intense that you will swallow your tongue.
nummen? er det slik at dem "prikker" og kan "sovne vekk" ? gjelder det bare hendene eller hele armen?
hvis det gjelder hele armen er det vel no prob. det er en liten muskel på baksiden av skulderen som gjør dette. har att problemet selv i begge armene, da jeg opplever problemet klemmer jeg bare på muskelen så kommer følelsen tilbake umiddelbart. ganske merkelig egentlig. akkurat som å trykke på en knapp.
muskelen finner du lett ved å rette armen opp i været, for så å klemme litt rundt bakside skuldre og mot armhulen.
hvis du ikke finner ut hvor muskelen er så stikker du innom et helt alminnelig massasjested.
----
edit:
først nå så jeg at problemet kom sterkt tilbake ved brysttrening.
og det er jo på en måte bra, for da ER det den muskelen jeg prater om, hehe...
Sist endret av Satriani; 27-09-07 kl 15:46 Begrunnelse: blind
You are hotter than 92% of men on this site!