+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 3 av 3

Tråd: ødelagt håndledd

Medlem Clayman is a jewel in the rough Clayman is a jewel in the rough Clayman sin avatar
    Ble medlem
    03-2004
    Alder
    27

ødelagt håndledd

heisann, var ute i oktober i fjor og ble forbanna av en eller aen grunn, suste av i veggen, og har hatt vondt i håndleddet siden, nå var jeg på røntgen for en mnd siden for det ble jo aldri bra. fekk svar tilbake at alt var fint.. så ikke vet jeg, merker jo det at det ikke er fint.. ødelegger treninga mi helt, for jeg får vondt hver gang jeg løfter. noen som har noen tips eller ?
    javel.... ute å handle ?

Svigermor's drøm voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    22
    Sitat Opprinnelig skrevet av Clayman Vis post
    heisann, var ute i oktober i fjor og ble forbanna av en eller aen grunn, suste av i veggen, og har hatt vondt i håndleddet siden, nå var jeg på røntgen for en mnd siden for det ble jo aldri bra. fekk svar tilbake at alt var fint.. så ikke vet jeg, merker jo det at det ikke er fint.. ødelegger treninga mi helt, for jeg får vondt hver gang jeg løfter. noen som har noen tips eller ?
    prøvd støttebandasje under trening?
    Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups

- Pricilla Queen of the Dessert -

Medlem Clayman is a jewel in the rough Clayman is a jewel in the rough Clayman sin avatar
    Ble medlem
    03-2004
    Alder
    27
    har ikke det, tenkte jeg skulle prøve noe lignende fra mandag av men
    javel.... ute å handle ?

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine