+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 5 av 5

Tråd: Ondt i korsrygg!

Kliss nytt medlem Team Ambrose Ukjent bruker
    Ble medlem
    05-2006

Ondt i korsrygg!

av og til har jeg jævlige smerter i korsryggen, når jeg våkner om morningen.
    Tror ikke det har med madrassen å gjøre, da det er en veldig god og dyr madrass.

Det forsetter ofte ut på dagen, og det ondt når jeg sitter også, vanskelig å forklare om det i musklene eller i skjellettet..! får det oftere når jeg har spist dårlig eller veldig lite. Jeg har vannvittig svai i ryggen normalt, vet ikke om det kan ha noe å si?

Føler også svaien har blitt verre etter mye tunge bøy, og lite spesefikk korsrygg trening? kan det være tilfelle? har VELDIG tynn midje, og ikke særlig muskuløs der heller, også store lår og rompe. Så kjører jeg dype bøy på 150kg, vet ikke om det kan ha utløst smertene i ryggen.. Svaien er hvertfall helt enorm, og håper det går ann å forhindre at den ikke blir verre

Spiser mye egg og lever fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    Stor svai i korsryggen, er ofte linket til svake gluteus (setemuskler), eksterne obliques, nedre magemuskler og stramme/overaktive hofteleddsbøyere, særlig rectus femoris. Har du liten grad av ekstensjon i thoracalcolumna(midten av ryggen), tas det ofte ut mer ekstensjon lenger nede i korsryggen for å kompensere.
    Vanskelig å si uten å se deg "in person", men jeg vil tro gluteus og nedre rectus abdominis aktivasjon/styrkeøvelser, samt tøying/mobilitetsøvelser på hofteleddsbøyere, sammen med mobilitetstrening for thoracalcolumna kan hjelpe.

Sover du på ryggen skal du ha en pute eller to under beina. Ligger du på siden, skal du ha puten mellom beina. Sover du på magen, bør du rett og slett slutte med det.
    Properly, we should read for power. Man reading should be man intensely alive. The book should be a ball of light in one's hand.—Ezra Pound

-This is my purple wand and hairy sack of magic!

Tre-stjerners bruker Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    28
    Jobber du innen trening / fysio / naprapat eller liknende Fowler? Lærer mye av å lese innleggene dine

Hadde vært stilig om du førte litt logg på hvordan du trener og spiser

Spiser mye egg og lever fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    Jobber litt på treningssenter ja
    Har ikke noe særlig formell utdannelse innen trening og ernæring, men liker å holde meg noenlunde opptatt med bøker og enkelte web-artikler.
    Jeg starter en logg på mandag. Regner med å få kosttilskudd fra NK på tirsdag eller onsdag, og da blir det loggføring i noen uker frem til dietten er over iallefall.
    Slenger nok inn litt treningsinfo også

Sitat Opprinnelig skrevet av Stripie Vis post
    Jobber du innen trening / fysio / naprapat eller liknende Fowler? Lærer mye av å lese innleggene dine

Hadde vært stilig om du førte litt logg på hvordan du trener og spiser
    Properly, we should read for power. Man reading should be man intensely alive. The book should be a ball of light in one's hand.—Ezra Pound

-This is my purple wand and hairy sack of magic!

Tre-stjerners bruker Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    28
    Nice Husker loggen din fra en stund tilbake, nesten litt irriterende med den lave fett% du hadde der hvertfall hehe

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.