+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 17 av 17

Tråd: Operere ankel

Kliss nytt medlem chilli is on a distinguished road
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    22

Operere ankel

Hei, har slitt med dårlig ankler i over 4 år nå. Tråkker veldig lett over. Har prøvd alt det der med balanse trening og styrkning av musklene, men uten at det hjalp noe som helst (fikk øvelser av en fysioterapaut). En av gym lærerne mine har nevnt til meg at å operere kan være et alternativ, for å stramme opp leddbåndene i ankelen. Så jeg lurte på om det var noen som hadde noen som helst erfaring med dette? Hva som skjer? Hvem jeg bør kontakte? Om operasjonen har hjulpet? Trenger svar!

Medlem noen er et navn kjent av alle noen er et navn kjent av alle noen er et navn kjent av alle noen er et navn kjent av alle noen er et navn kjent av alle noen er et navn kjent av alle noen er et navn kjent av alle noen er et navn kjent av alle noen er et navn kjent av alle noen er et navn kjent av alle noen sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Hva med en sånn sokk som støtter ankelen ? hvis du ikke tråkker over på lang tid vil vel det gjøre at senene blir kortere.
    kanskje ikke det kuleste å bruke, men jeg tror det slår en operasjon.
    noen is a fictional online character, created by a genius with above average sized genitalia, involved in a complex super dorky online role playing game that exists only in his head. noen is also the man. Do not look directly at noen or make eye contact as noen may attempt to hump your face.If you come into direct contact with noen you will have an orgasm so intense that you will swallow your tongue.

Ble medlem
    09-2005
    Alder
    22
    Det funker ikke, har gått rundt med en ankel skinne siden starten av mars og tok den ikke på i forige uke og tråkke over som et h*****. Jeg har vært i mot tanken på operasjon kjempe lenge, men nå begyner jeg å tvile på om det noen gang kommer til å bli bedre uten.

Ble medlem
    09-2005
    Alder
    22
    ingen som kan noe om dette?

FV
    FV er ikke aktiv
    Rusbrus-prinsen FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV sin avatar
    Ble medlem
    11-2006
    Noen spesielle sammenhenger du tråkker over i siden det skjer så ofte? Fotball, hånball, ballett?
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Kunne aldri falt meg inn å betale penger for å sende en bekreftelse på åååhh du er så fiin azzzz håper du blir rik og drukner i kølle. come the fuck on, de greiene der er så idiotisk at jeg blir kvalm.

Ble medlem
    09-2005
    Alder
    22
    Det starten med når jeg spilte håndball, men har gått over til hverdager også, jeg kan gå rett frem og uten videre tråkke over. Har til og med greid å gjøre det barbeint på flat overflate.

Ble medlem
    09-2005
    Alder
    22
    Noen?

Ble medlem
    09-2005
    Alder
    22
    ingen som vet noe om dette?

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Dra til noe ala nimi eller rosenborgklinikken så får du svar på hva som må gjøres der.
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Er foten din uvanlig rund?
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Supermod altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Har ingen personlig erfaring så dette er mer generelle råd.
    Jeg hadde store problemer med albuene og fikk ikke gode råd av vanlig fastlege. Jeg gikk derfor selv videre til NIMI (http://www.nimi.no/). Her fikk jeg god oppfølging av leger som hadde greie på idrettsskader og fikk anbefaling om øvelser jeg kunne gjøre og anbefaling til behandling utover medikamenter. Anbefalingen var naprapat og det har fungert veldig bra for meg. Dette er ikke nødvendigvis løsningen for deg, men prøv å ta kontakt med noen som har god greie på slike problemer som du har og hør hva de anbefaler. Kanskje finner du noe som gjør at du slipper operasjon, eller alternativt får bekreftet at dette er det eneste som vil fungere og samtidig får råd hvor du bør gjøre operasjonen.

Superior newbie Petter'n er et navn kjent av alle Petter'n er et navn kjent av alle Petter'n er et navn kjent av alle Petter'n er et navn kjent av alle Petter'n er et navn kjent av alle Petter'n er et navn kjent av alle
    Ble medlem
    02-2005
    Hva med å først gå til lege og fortelle om problemene dine, da vil han/hun nok henvise deg til ortoped, feks hos Martine Hansen Hospital i Bærum..

Ble medlem
    09-2005
    Alder
    22
    Nei, foten min er ikke noe spesielt rund. Har fått time hos fastlegen på slutten av neste uke. Men har vondt når jeg går nå og tråkker over HELE tiden, noen som har noen forslagg til hva jeg kan gjøre med det? Må jo greie å holde ut til slutten av neste uke!

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Teip jævelen
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Ble medlem
    09-2005
    Alder
    22
    ÆÆÆ HJELP!
    Tråkka over i dag også Da jeg tråkket over kjente jeg at det "knakk" helt opp i kne, ved det ytterste beinet, ved feste der, hva er det? Kjenner det knekker når jeg vrir foten min innover (overtråkk måte) HJELP!!!!!!

Ble medlem
    09-2005
    Alder
    22
    Var i dag hos fastlegen min og ble henvist til ortoped ved Martina Hansens hospital. Legen min sa at det med mest sannsynlighet ble operasjon. Men hun sa også at det var en vente tid der og jeg lurte på om noen hadde erfaring med hvor lang denne vente tiden var? og om noen som vet hvor mye omtrent dette kommer til å koste meg? Eller om det i hele tatt var noen som har blitt operert i ankelen for leddbåndsskade?

Kliss nytt medlem Guttenfralagos is on a distinguished road
    Ble medlem
    03-2006
    Alder
    33
    Spør Valla!

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine