+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 14 av 14

Tråd: Oprasjon

Lord of the living dead Premutos har et berømt rykte Premutos har et berømt rykte Premutos har et berømt rykte Premutos har et berømt rykte Premutos har et berømt rykte Premutos har et berømt rykte Premutos har et berømt rykte Premutos har et berømt rykte Premutos har et berømt rykte Premutos har et berømt rykte Premutos har et berømt rykte Premutos sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    30

Unhappy Oprasjon

Var i trondheim forige uke å tok masse tester på magen.Forresten kan ta det fra starten... Blei brokk operert for ca 2,5år siden. Var sånn spiserørs brokk,å det gjorde att lukkemuskelen ikke funka skikkelig.
    Blei aldri skikkelig bra, å nå var jeg som sagt i trondheim å fikk sjekka meg der. Legen så att magesekken driv å flytter seg opp i bukhulen, pluss brokket hadde komt igjen. Han anbefalte ny oprasjon. Dette fører til kansje opp til 12veker der jeg ikke han løfte noen ting. max 1kg eller noe sånt å en god del veker der jeg ikke klarer å innta annet enn flytende føde.
    Så spørsmålet er hva gjør jeg? Drite i oprasjon? Få noen godsaker med legen slik att jeg ikke mister for mye muskler, viss det er mulig? Noen som har noen gode råd? Har på følelsen att dette vil sette meg bak 1 til 1,5 år med trening? Null løfting å flytende føde er vel ikke akkurat muskel byggende..
    Blei litt rotete dette her men håper noen har noen innspill..

prz
    prz er aktiv nå
    Gold Member prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Muskelhukommelse er en fin ting =)

Registered User Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte
    Ble medlem
    02-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av prz Vis post
    Word.

Jeg hadde en treningsfri og kostholdneglisjerende sommer i fjor, og det satt meg ned 50% i benken. Men, 3-4 mnd etterpå med skikkelig spising og målrettet trening så var jeg tilbake der jeg slapp.

Har kroppen gjort det én gang, så vet den akkurat hva den skal gjøre neste gang.

Jeg ville operert og blitt ferdig med det

Lord of the living dead Premutos har et berømt rykte Premutos har et berømt rykte Premutos har et berømt rykte Premutos har et berømt rykte Premutos har et berømt rykte Premutos har et berømt rykte Premutos har et berømt rykte Premutos har et berømt rykte Premutos har et berømt rykte Premutos har et berømt rykte Premutos har et berømt rykte Premutos sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av prz Vis post
    Har du noengang testet det? Kroppen min har iallefall fetthukommelsecoffee ...

Telepathic Overlord of 8. Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Nifty Vis post
    Men, 3-4 mnd etterpå med skikkelig spising og målrettet trening så var jeg tilbake der jeg slapp.

Har kroppen gjort det én gang, så vet den akkurat hva den skal gjøre neste gang.
    Hoho, jeg skulle jo egentlig slutte nå men.. 3-4 mnd etterpå med skikkelig spising sier du, hehe, det var jo minst like lenge som du hadde trent i forkant av sommerferien?!

Registered User Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte
    Ble medlem
    02-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av Premutos Vis post
    Har du noengang testet det? Kroppen min har iallefall fetthukommelsecoffee ...
    http://en.wikipedia.org/wiki/Muscle_memory

prz
    prz er aktiv nå
    Gold Member prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    kan alltids bli litt ekstra fett gjerne.. har trent med en før som hadde treningsfri i ett halvt år, vel og merke begavet genetisk, men han kom SYKT fort tilbake i form.

Trener forøvrig med en nå også som allerede merker effekten av det. Totalt brutt ned i hele sommer av flere årsaker, men ryker jammen fort tilbake, bare trent en uke nå, og merker det allerede på fyren

For min del håper jeg også på å merke litt effekt (2 uker syden og slapp spising og trening i hele sommer).

Ble medlem
    02-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    Hoho, jeg skulle jo egentlig slutte nå men.. 3-4 mnd etterpå med skikkelig spising sier du, hehe, det var jo minst like lenge som du hadde trent i forkant av sommerferien?!
    hehe, nei. Det var ikke så gale.

Jeg trente fra januar til juli, hadde en pause til midten av september, og rundt desember/januar var jeg tilbake der jeg slapp.

roughly kan man si at 6,5 mnd trening ble hentet inn på 3/4.

Vet ikke hvordan det hadde blitt i dag though.

Ble medlem
    04-2006
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av Nifty Vis post
    Men dette er jo kun det nevrologiske?? Muskelmassen tar jo vel like lang tid å bygge opp?

Ble medlem
    02-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av Premutos Vis post
    Men dette er jo kun det nevrologiske?? Muskelmassen tar jo vel like lang tid å bygge opp?
    Ja, jeg var litt kjapp med å linke der. (interessant anyways though)

Ta et googlesøk på muscle memory og bodybuilding, så får du en del mer relevante treff.

Ble medlem
    04-2006
    Alder
    30
    Her står litt. Står faktisk korleis en kan "fake" muskel minne også... http://www.abcbodybuilding.com/magaz...stretching.htm

Silver Member Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber
    Ble medlem
    04-2002
    I et langt perspektiv er noen måneder med null trening en bagatell, hovedsaken er vel å bli frisk?

Ble medlem
    04-2006
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av Julenissen Vis post
    I et langt perspektiv er noen måneder med null trening en bagatell, hovedsaken er vel å bli frisk?
    Klart d er hovedsaken, men det er så kjipt att all treninga er til ingen nytte...Tør ikke tenke på hvor mye muskelmasse jeg mister

homogravid slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Det kommer tilbake igjen etter noen mnd med trening og du kommer til å få sjokk over hvor fort det går. Garanterert!

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.