+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 7 av 7

Tråd: Overtråkk

Kliss nytt medlem Loppa Nilsen Ukjent bruker Loppa Nilsen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    33

Overtråkk

For 1 uke tråkket jeg over min høyre ankel for 3-4 gang.
    Trudde noe var av, men klarer å bruke foten så smått no.

Er det noen som vet om trening på sykkel er bra kort tid etter et overtråkk eller bør man vente?

Vet at det må annen trening til for å trene opp ankelen, men trenger noen alternative treningstips for å komme i gang igjen.
    Har ikke roa til å sitte stille å vente
    No Pain, No Gain !hantelcur

member jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    23
    sykling funker fint så lenge det ikke gjør vondt. kan være en fordel å sykle på spinningsykkel Da du kan ha mindre motstand på, og i tillegg slipper du å risikere å måtte sette foten i bakken. I tillegg øker du blodsirkulasjonen, noe som er gunstig for å raskere bli bedre.

for å forbygge ankelskader er det greit med ting som teip eller slike ferdige støtter en kan kjøpe. I tillegg kan du styrke opp ankelstrekkerne (muskelen på baksiden av leggen), og muskelene i foten. Trening på balansebrett er også veldig effektivt, særlig om du klarer utfordre deg selv ved å lukke øyene. stå på en fot osv. Når foten er bra er det også bra trening å gå i terreng.

ellers kan du jo som du sier trene alternativt: sykling, svømming, styrketrening for armer/bryst/mage/skulder

lykke til =)
    jeg er ikke tynn, jeg har bare liten muskelmasse

The blogg =)

Medlem Motorsagmannen is on a distinguished road Motorsagmannen sin avatar
    Ble medlem
    02-2008
    Alder
    20
    om du sliter med anklene anbefaler jeg sterkt å anskaffe en balansepute! mye bedre enn vippebrettene, og trener opp støttemuskulaturen og senene i større grad enn brettet gjør
    Han kom, han sågs och han segrade

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    jeg har sort belte i overtråkk, og det som har fungert best for meg er å bruke foten som normalt så fort som mulig etterpå, selv om det gjør litt vondt.
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

FV
    FV er ikke aktiv
    Rusbrus-prinsen FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV sin avatar
    Ble medlem
    11-2006
    Ironisk nok så leste jeg denne tråden i fjor og tenkte: "Hmm, nå er det faktisk 13 mnd siden jeg tråkka over sist og var sykemeldt i nesten 3 uker!"

Gikk på fotballtrening kl 19 og kom hjem igjen med ødelagt ankel 19:30. Hurra!
    Det som er litt snodig er at jeg har tråkka over på en "ny" måte. Jeg tråkka faktisk "innover", ikke over. Så jeg er hoven på innsiden av foten, passelig blå og veldig øm.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Kunne aldri falt meg inn å betale penger for å sende en bekreftelse på åååhh du er så fiin azzzz håper du blir rik og drukner i kølle. come the fuck on, de greiene der er så idiotisk at jeg blir kvalm.

Kliss nytt medlem Loppa Nilsen Ukjent bruker Loppa Nilsen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    33
    Takk for tipsene

Har tråkket over flere ganger på fotball trening/kamp.
    Men det værste er at æ tråkke over uten at det er noen i nærheta, vet ikke ka det kommer av. Må være at man blir helt avslappa og uoppmerksom i det øyeblikket det skjer.
    Jævli surt, men lite å gjøre med i ettertid...
    No Pain, No Gain !hantelcur

Now with added cuteness Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer sin avatar
    Ble medlem
    05-2008
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av FV Vis post
    Gikk på fotballtrening kl 19 og kom hjem igjen med ødelagt ankel 19:30. Hurra!
    Det som er litt snodig er at jeg har tråkka over på en "ny" måte. Jeg tråkka faktisk "innover", ikke over. Så jeg er hoven på innsiden av foten, passelig blå og veldig øm.
    Gjorde noe lignende for noen uker siden... Tråkka over ved å bøye foten under meg istedenfor at benet og foten danner en L ble det mer en I, men foten var bøyd nedover/bakover...

Kjenner det fortsatt, men får iallefall på meg sko nå
    Har blitt faen så positiv at det er kvalmt

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.