+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 11 av 11

Tråd: Pectus Excavatum

Stengt konto Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet sin avatar
    Ble medlem
    07-2006
    Alder
    26

Pectus Excavatum

http://www.pediatricsurgeons.com/pectus.html

Noen her som har hatt slik operasjon?

Medlem Lefsa is a jewel in the rough Lefsa is a jewel in the rough Lefsa is a jewel in the rough Lefsa is a jewel in the rough Lefsa sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    23
    nei, men jeg kjenner et par-tre stk som trenger det.
    Soy el diablo.

Stengt konto Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet sin avatar
    Ble medlem
    07-2006
    Alder
    26
    Jeg har det litt selv, men vet ikke om det er nok til å gidde å ta en operasjon for å fikse det.. De jeg har sett bilder av som har blitt operert har det mye værre enn meg. Har heller ikke trent så lenge, så skal drøye den og se hvordan det ser ut når jeg får noe mer masse på brystet.

Har høyt blodtrykk, og lurer på om det kan skyldes at brystbeinet presser inn mot hjertet. Så skal forhøre legen om det neste gang jeg ser han..

Medlem arctic_celi er et navn kjent av alle arctic_celi er et navn kjent av alle arctic_celi er et navn kjent av alle arctic_celi er et navn kjent av alle arctic_celi er et navn kjent av alle arctic_celi er et navn kjent av alle arctic_celi er et navn kjent av alle arctic_celi er et navn kjent av alle arctic_celi sin avatar
    Ble medlem
    12-2006
    Alder
    32
    Sitat Opprinnelig skrevet av n0xious Vis post
    Jeg har det litt selv, men vet ikke om det er nok til å gidde å ta en operasjon for å fikse det.. De jeg har sett bilder av som har blitt operert har det mye værre enn meg. Har heller ikke trent så lenge, så skal drøye den og se hvordan det ser ut når jeg får noe mer masse på brystet.

Har høyt blodtrykk, og lurer på om det kan skyldes at brystbeinet presser inn mot hjertet. Så skal forhøre legen om det neste gang jeg ser han..

Hvis det det er et problem sånn rent fysisk/helsemessig så er det god nok grunn til å gjøre det. (Da kan du sikkert få dekt det av staten også)
    Men for rent kosmetiske grunner så synes jeg det er høl i hode å fixe det.
    (Så fremt at du ikke er modell og lever av kroppen din da)
    "Arroganse og selvinnsikt er sjeldent å finne i en og samme person"

Ble medlem
    07-2006
    Alder
    26
    Jeg er jo veeeeeeeeldig kjekk da!

Medlem arctic_celi er et navn kjent av alle arctic_celi er et navn kjent av alle arctic_celi er et navn kjent av alle arctic_celi er et navn kjent av alle arctic_celi er et navn kjent av alle arctic_celi er et navn kjent av alle arctic_celi er et navn kjent av alle arctic_celi er et navn kjent av alle arctic_celi sin avatar
    Ble medlem
    12-2006
    Alder
    32
    Jeg er jo veeeeeeeeldig kjekk da!
    hehehe... ok... hvis du sier det så
    Men tjener du penger på kroppen din?

Eller drar den bare damer?
    (Noe som er en fellesnevner med å bruke penger, fremfor å tjene de)
    "Arroganse og selvinnsikt er sjeldent å finne i en og samme person"

Kliss nytt medlem HoSt3sAfT is on a distinguished road HoSt3sAfT sin avatar
    Ble medlem
    02-2008
    Alder
    21

Cool

Har heller ikke trent så lenge, så skal drøye den og se hvordan det ser ut når jeg får noe mer masse på brystet.

Jeg har PE, å trener mye da.. Har mye masse på brystet, men det syns enda.. problemet mitt kigger i at brysten kun går inn på den ene siden, ergo blir brystmusklene skeive.. for selvom jeg er like sterk i begge brystmusklene, ser den ene mindre ut, pga PE.. som er kjipt.. Jeg vurderer sterkt å ta denne operasjonen =)

prz
    prz er aktiv nå
    Gold Member prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    er dette noe dere må betale selv, eller får dere dekt?

Kliss nytt medlem HoSt3sAfT is on a distinguished road HoSt3sAfT sin avatar
    Ble medlem
    02-2008
    Alder
    21
    Det som er, er at dette regnes som en sykdom/misdanning..
    hvis man foretar denne operasjonen kommer du til å ha dritt vondt i wn uke etterpå(brystet blir bendt ut så, no wonder...) og du vil kjenne det opptil en måned etterpå..

Det som er, er at om du kommer operer å drar samme dag, må du betale egenandel..
    så vidt jeg forstår det, må du nok bli der i minst en dag, pga smerter å observasjon å shit(de stikker to plast/metall plater inn i brystet ditt) og du slipper da å betale en dritt.
    så vidt jeg forsto i dag når jeg var å snakka med rikshospitalet amnnen xD
    Lyspærer lyser

Medlem Alexk is a jewel in the rough Alexk is a jewel in the rough Alexk sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    26
    Det er en mye større oprasjon en du beskriver. De knekker jo opp brystbeinet og skrur det sammen igjen. Du blir sengeliggende leeeenge

Ble medlem
    07-2006
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av HoSt3sAfT Vis post
    Det som er, er at dette regnes som en sykdom/misdanning..
    hvis man foretar denne operasjonen kommer du til å ha dritt vondt i wn uke etterpå(brystet blir bendt ut så, no wonder...) og du vil kjenne det opptil en måned etterpå..

Det som er, er at om du kommer operer å drar samme dag, må du betale egenandel..
    så vidt jeg forstår det, må du nok bli der i minst en dag, pga smerter å observasjon å shit(de stikker to plast/metall plater inn i brystet ditt) og du slipper da å betale en dritt.
    så vidt jeg forsto i dag når jeg var å snakka med rikshospitalet amnnen xD

Skal forklare deg hva de gjør..

De borrer to hull på størrelse på diameter med et glass inn på hver side av brystbeinet ditt.. Deretter så brekker de opp brystbeinet, derfor de normalt ikke utfører denne operasjonen på folk som er eldre enn 16, fordi da beinet er mye sprøere og hardere jo eldre man blir.

Deretter setter de inn en carbon skinne som går på innside av brystkassen din, som presser brystet utover. Du vil ha smerter i ca 3mnd etterpå, og du må gå med den gjenstanden inni deg i opptil ett år. Deretter må du operere den ut igjen.

Edit: Har hørt de har utført operasjonen på folk opptil av en alder av 30, men risikoen er betraktelig større for at resultatet ikke blir så bra.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.