+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 20 av 20

Tråd: Prolaps

Medlem Tilde is a jewel in the rough Tilde is a jewel in the rough Tilde is a jewel in the rough
    Ble medlem
    08-2007
    Alder
    27

Prolaps

Noen av dere som har prolaps i ryggen her?

Hvordan trener dere mtp dette?

Banned Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av
    Ble medlem
    10-2006
    Jeg har det

Går masse, prøver ellers å ligge istedet for å sitte. Fienden er som regel stolen, kan lønne seg å stå istedet eller kanskje ligge.
    Utfører også en øvelse iblandt hvor jeg står på alle fire og drar inn magen..
    Men ikke spør FP om prolaps for all del, få legen til å sjekke hvordan du individuelt ser ut i ryggen, Fysioterepeuten skal fungere som din veileder. FP er godt for mye, men prolaps er som regel veldig forskjellig fra person til person.

har 20kg biceps Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Dick Justice Vis post
    Jeg har det

Går masse, prøver ellers å ligge istedet for å sitte. Fienden er som regel stolen, kan lønne seg å stå istedet eller kanskje ligge.
    Men ikke spør FP om prolaps for all del, få legen til å sjekke hvordan du individuelt ser ut i ryggen, Fysioterepeuten skal fungere som din veileder. FP er godt for mye, men prolaps er som regel veldig forskjellig fra person til person.

Men dette er vel mest for kosen sin del?
    'Feo, Fuerte y Formal'

Medlem Tilde is a jewel in the rough Tilde is a jewel in the rough Tilde is a jewel in the rough
    Ble medlem
    08-2007
    Alder
    27
    Jeg vet ikke om jeg har prolaps, men jeg hadde en "nesten-utglidning" for litt siden, og har ikke lyst til å "utløse" den.

Får hjelp av ergoterapeut - leger har jeg null tiltro til når det gjelder ryggplager.

har 20kg biceps Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Driver ergoterapeuter med behandling? Eg trodde de dreiv med hjelpemidler for at folk med skader skal kunne fungere i kvardagen.
    'Feo, Fuerte y Formal'

Banned Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av
    Ble medlem
    10-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av Tuba Vis post
    Men dette er vel mest for kosen sin del?
    Hva da? (har du ikke lært NK's quoeteregel eller din forbannna ape)

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av ProlapsApe Vis post
    Hva da? (har du ikke lært NK's quoeteregel eller din forbannna ape)
    Han quotet vel alt siden han ville kommentere det som en helhet.
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Ble medlem
    10-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av Animal Vis post
    Han quotet vel alt siden han ville kommentere det som en helhet.
    Okokok.... Det er imot forumreglene å køøde med quotekodene Einar! (og bare for å ikke lage noen grove misforståleser som kan føre til E-drap, jeg brukte virkemidlet "Ironi" på disse postene)

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av Prolapsovich III Vis post
    Lokokok, jeg skulle ønske jeg var som deg, Einar
    Helt enig.
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Ble medlem
    10-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av Feit ape som tar 10kg i bænk Vis post
    Jeg fant ut at moren min hadde høyrere testonivåer enn meg idag
    Hmm.. Jeg føler med deg

Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Nice 1
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Ble medlem
    10-2006
    "Hooah!"

Platinum Member PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte
    Ble medlem
    05-2007
    Prolaps er kult da! Man kan hvile heftig mye og sånt

ørretboms Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av Tilde Vis post
    Jeg vet ikke om jeg har prolaps, men jeg hadde en "nesten-utglidning" for litt siden, og har ikke lyst til å "utløse" den.

Får hjelp av ergoterapeut - leger har jeg null tiltro til når det gjelder ryggplager.
    Nå ble jeg nysgjerrig. Hva hjelper ergoterapeuten deg med?

Ble medlem
    10-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av Alex_92 Vis post
    Prolaps er kult da! Man kan hvile heftig mye og sånt
    Der kom du virkelig med dagens setning,Alex...
    Ironi eller ikke, det der var faen meg gull.

Platinum Member PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte
    Ble medlem
    05-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av Dick Justice Vis post
    Der kom du virkelig med dagens setning,Alex...
    Ironi eller ikke, det der var faen meg gull.
    Hehe, lo du, eller ble du sur? Jeg synes det er jæveli bra da! Så slipper man å være så aggressiv pikk. Man kan heller bare hvile heftig mye

Ble medlem
    10-2006
    Hmm... Alex, no offense. Men noen ting her i livet skal man ikke uttale seg om før man har opplevd det. Brennende, enorm smerte som oppstår av at du skal røre på benet i sengen er alt annet en morsomt.
    Men blir sliten av prolaps, er ikke avslappende, men forstår godt at du tror det,ville jeg også gjort om jeg ikke hadde hatt det tidligere

Ble medlem
    08-2007
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av Gulliksen Vis post
    Nå ble jeg nysgjerrig. Hva hjelper ergoterapeuten deg med?
    Han er en jeg kjenner, så jeg går ikke til ham sånn sett, hehe. Men han her hjelper meg med trening for å styrke støttemuskulaturen, blant annet.

\,,/ d(^_^)b \,,/ Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av Tilde Vis post
    Han er en jeg kjenner, så jeg går ikke til ham sånn sett, hehe
    hva går du til han for da da?

er det noen av dere Prolapsianere som har vært hos en naprapat f.eks. ? blanding av kiropraktur og massør... kan hjelpe.. hjelper for meg og mine låsninger i ryggen ihvertfall
    20 år
    177 "høy"
    73-75kg

I've Allways Been Crazy, But It's Kept Me From Going Insane! My Name... Is Psycho!

Siempre he sido loca, pero es de ir me mantuvieron loco! Mi Nombre ... Psycho!

Treningsdagbok

Kosthold

Bildeprofil

Ble medlem
    08-2007
    Alder
    27
    Hjelper det på lang sikt, eller bare midlertidig?

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.