Noen av dere som har prolaps i ryggen her?
Hvordan trener dere mtp dette?
Noen av dere som har prolaps i ryggen her?
Hvordan trener dere mtp dette?
Jeg har det
Går masse, prøver ellers å ligge istedet for å sitte. Fienden er som regel stolen, kan lønne seg å stå istedet eller kanskje ligge.
Utfører også en øvelse iblandt hvor jeg står på alle fire og drar inn magen..
Men ikke spør FP om prolaps for all del, få legen til å sjekke hvordan du individuelt ser ut i ryggen, Fysioterepeuten skal fungere som din veileder. FP er godt for mye, men prolaps er som regel veldig forskjellig fra person til person.
Utfører også en øvelse iblandt hvor jeg står på alle fire og drar inn magen..
Jeg vet ikke om jeg har prolaps, men jeg hadde en "nesten-utglidning" for litt siden, og har ikke lyst til å "utløse" den.
Får hjelp av ergoterapeut - leger har jeg null tiltro til når det gjelder ryggplager.
Driver ergoterapeuter med behandling? Eg trodde de dreiv med hjelpemidler for at folk med skader skal kunne fungere i kvardagen.
'Feo, Fuerte y Formal'
Nice 1![]()
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar
"Hooah!"![]()

Prolaps er kult da! Man kan hvile heftig mye og sånt![]()

Hmm... Alex, no offense. Men noen ting her i livet skal man ikke uttale seg om før man har opplevd det. Brennende, enorm smerte som oppstår av at du skal røre på benet i sengen er alt annet en morsomt.
Men blir sliten av prolaps, er ikke avslappende, men forstår godt at du tror det,ville jeg også gjort om jeg ikke hadde hatt det tidligere![]()
20 år
177 "høy"
73-75kg
I've Allways Been Crazy, But It's Kept Me From Going Insane! My Name... Is Psycho!
Siempre he sido loca, pero es de ir me mantuvieron loco! Mi Nombre ... Psycho!
Treningsdagbok
Kosthold
Bildeprofil
Hjelper det på lang sikt, eller bare midlertidig?