+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 26 av 26

Tråd: Pump til besvær

-passar under sängen Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo sin avatar
    Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21

Pump til besvær

I det siste har jeg fått en helt sinnsykt pump i armene, ja det er kult med blodårer som presser seg ut og muskelen fyller seg med blod osv.. MEN jeg får det så tidlig i økta, og det blir liksom ikke "bedre" utover. I dag måtte jeg trene med mindre vekt fordi jeg ikke klarte å holde hantlene.

Er værst på biceps, bruker øvelsene hammercurl og dragcurl. På dragcurlen bruker jeg en Z stang, og får så sinnsykt vodt i håndleddene og underarmene! Prøvde vanlig rett stang før, men det var værre. Og på hammercurl merker jeg det nesten ikke i bicepsen(spesielt venstre svikter først), håndleddene blir slitne på 3 repsen og jeg klarer ikke mer enn 2 reps til, nesten uansett vekt. Ja, jeg kan selvfølgelig gå ned på vekten, men syns det er litt "kjipt" å gå fra 10kg til 5kg.

Noen som har opplevd lignendene eller vet hva jeg kan gjøre for at det skal bli bedre? Går forresten på kreatin, men har gjort den en uke nå, så det har vel ikke begynt å virke ordentlig engang..
    www.mthereseo.blogg.no

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Prøv å slappe av i grepet, du skal bare holde vekten. Holder du for hardt så struper du blodtilførselen og du vil få pump og vansker med å holde vekten.

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Bytt ut "kreatin" med kreatin.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

-passar under sängen Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo sin avatar
    Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Slapper jeg av i grepet mister jeg jo vekta, holder jo såppass at jeg ikke mister den, men jeg skal jo ikke drepe den heller.
    www.mthereseo.blogg.no

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Bytt ut "kreatin" med kreatin.

jeg bruker KREATIN
    www.mthereseo.blogg.no

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Kjører du fulle reps? Visst du ufullstendige reps så vil du også hindre blodgjennomstrømning. Så om du ikke gjør det, kjør fulle bevegelser.

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Alt er bra, er bare den jævla pumpen...
    www.mthereseo.blogg.no

Superior newbie Ciara er et navn kjent av alle Ciara er et navn kjent av alle Ciara er et navn kjent av alle Ciara er et navn kjent av alle Ciara er et navn kjent av alle Ciara er et navn kjent av alle Ciara sin avatar
    Ble medlem
    05-2008
    Alder
    27
    Tren mer underarmer.

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Sitat Opprinnelig skrevet av Ciara Vis post
    Tren mer underarmer.

Aldri tenkt på.. hvordan gjør man det?:P
    www.mthereseo.blogg.no

Gold Member Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    Alder
    26
    Lengre pauser?

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    eventuelt..
    www.mthereseo.blogg.no

Supermod altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Sitat Opprinnelig skrevet av Riinoo Vis post
    F. eks. slik:
    http://www.exrx.net/WeightExercises/...WristCurl.html
    http://www.exrx.net/WeightExercises/...WristCurl.html

Superior newbie Ciara er et navn kjent av alle Ciara er et navn kjent av alle Ciara er et navn kjent av alle Ciara er et navn kjent av alle Ciara er et navn kjent av alle Ciara er et navn kjent av alle Ciara sin avatar
    Ble medlem
    05-2008
    Alder
    27
    Her (og til dels her), for eksempel.

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    ah, takk!
    www.mthereseo.blogg.no

Ble medlem
    05-2008
    Alder
    27
    Har også en litt alternativ øvelse som kjennes godt: fest et tau i en x-kilos skive og fest en stang i andre enden av tauet. Stå oppreist med hendene strake fremover. Rull stanga i hendene slik at tauet kveiler seg rundt stanga, og skiva kommer høyere og høyere opp mot hendene dine.

Eksepsjonelt dårlig forklart.

Latsabb tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Droppe jåletreningen?

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    hakke no jåletrening :O ??
    www.mthereseo.blogg.no

Judge, Jury & Executioner Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Kreatin, ja .. jasså.
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    www.mthereseo.blogg.no

MHG
    MHG er aktiv nå
    Chubby chic MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Sært å skulle bruke så mye av presentasjonsteksten på å skulle rakke ned på konkurrenter og liknende imo....

Men den typen kreatin du linket til er jeg forøvrig veldig fornøyd med selv, på bunn av min første boks

Jeg droppet så og si alt av curling, siden det var der pump i underarmene var mest plagsomt. Biceps vokser helt greit av nedtrekk og roøvelser uansett....
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    rakke ned på..? skjønte ikke den
    www.mthereseo.blogg.no

Telepathic Overlord of 8. Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    rakke ned på..? skjønte ikke den
    Jeg antar hun refererer til linken du la ut.

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    vet ikke hvem som konkurrerer med hvem jeg vel:P
    www.mthereseo.blogg.no

Telepathic Overlord of 8. Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    vet ikke hvem som konkurrerer med hvem jeg vel:P
    Alt handler ikke om deg heller vet du, vennen!

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Akkurat nå gjør det vel akkurat det ?
    www.mthereseo.blogg.no

MHG
    MHG er aktiv nå
    Chubby chic MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Poenget var at det sto så mye sånn "vær obs på den og den typer kreatin, pass på sånn og sånn" at det virket nesten mot sin hensikt, av typen THIS IS NOT A SCAM reklamer

Men for all del, er jo bra kreatin
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.