+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 3 av 3

Tråd: Rar smerte i biceps

Bronse Member v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man sin avatar
    Ble medlem
    05-2006

Rar smerte i biceps

Har snart et år hatt et lite problem med høyre arma. I perioder smerte i biceps. Har oppsøkt fysoterapaut og fikk noe behandling, massasje og trigger punkt behandling. Det han mente var at det er noe slags muskelknute, og at arma står å spenner og ikke slapper av.

Jeg fikk beskjed om å kjøre lette vekter og ta det rolig, noe jeg har gjort, når jeg øker vektene igjen kjenner jeg smerte (ikke under trening men i ettertid). Det blir litt bedre når jeg masserer arma, men smertene kommer tilbake.

Har noen vært borti noe lignende og eventuelt har noen gode tips?

Hetromeno! metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Sitter smerten i selve muskelen, eller ledd/muskelfeste?

Bronse Member v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av metromeno Vis post
    Sitter smerten i selve muskelen, eller ledd/muskelfeste?
    Sitter i selve muskelen, midt på biceps cirka. Kan gå helt fint i måneder uten smerte men trener jeg litt tyngre evt jobber tungt så kommer det igjen.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.