+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 2 av 2

Tråd: Redd jeg har kyssesyke..

Kliss nytt medlem Team Ambrose Ukjent bruker
    Ble medlem
    05-2006

Redd jeg har kyssesyke..

Hei, jeg har ALDRI pleid å vært syk før, sikkert bare vært syk 1-2ganger gjennom hele ungdomskolen. Men nå det siste året har det vært helt jævlig. Er syk minst en gang i mnd, hodepine, kvalme, stiv i muskler og ledd, lett feber osv... Har det sikkert par dager om gangen, så kommer jeg inn i treningen, det går bra å øker godt, men så kommer den forpulte sykdommen igjen. Så lurte på om noen vet om dette er syntomer på kyssesyke?? Er veldig trøtt også, kan sover sikkert 10timer vær dag uten problem og mister ALL matlyst. Jævlig deprimerende nå som sommeren står bal hjørne..

Medlem ledix is a jewel in the rough ledix is a jewel in the rough ledix sin avatar
    Ble medlem
    01-2007
    Alder
    32
    Har selv hatt en jævlig kyssesyke, sengeliggende i tre måneder. Søsteren min har også hatt det... hun fikk den MILDE formen da hun var ganske dårlig, men i stand til å gå på skolen. (selv om hun selsagt burde blitt hjemme)

Hvis du mistenker at du har kyssesyke.. kom deg til legen for tester. Om du ikke har kyssesyke kan det jo være noe annet... blodverdier, B12, jern.. men sikkert ikke noe alvorlig.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.