+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 16 av 16

Tråd: Røde øyne

Keep Going! futuredome er et navn kjent av alle futuredome er et navn kjent av alle futuredome er et navn kjent av alle futuredome er et navn kjent av alle futuredome er et navn kjent av alle futuredome er et navn kjent av alle futuredome er et navn kjent av alle futuredome sin avatar
    Ble medlem
    08-2003
    Alder
    29

Røde øyne

Kan røde øyne ha noen sammenheng med at indre organer stresser litt?

Kan til tider dårlig svettelukt ha noe med at indre organer stresser litt??

Tenker da helst på lever og nyrer...

Hvis dere ser på øynene mine her så ser dem så slitne ut og rødsprengte ut...

Etter jeg begynte på kolesterolsenkende medisiner som stresser leveren litt så føler jeg øynene har blitt litt rødere...

Og urinen lukter også litt mer "vondt"...
    Vedlagte bilder
    Beeing a Body Builder isn't everything, it's the ONLY thing!!

Registered User Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte
    Ble medlem
    02-2007
    Jeg tror jeg har en løsning for deg:
    LINK

Keep Going! futuredome er et navn kjent av alle futuredome er et navn kjent av alle futuredome er et navn kjent av alle futuredome er et navn kjent av alle futuredome er et navn kjent av alle futuredome er et navn kjent av alle futuredome er et navn kjent av alle futuredome sin avatar
    Ble medlem
    08-2003
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av Nifty Vis post
    Jeg tror jeg har en løsning for deg:
    LINK

HEHEHEHE konge!

Medlem timhansen23 is a jewel in the rough timhansen23 is a jewel in the rough timhansen23 sin avatar
    Ble medlem
    02-2008
    Alder
    31
    Ja, røde øyne og sprengte blodkar i øynene har med indre organer ja. Ikke spørr meg hva, men har opplevd dette selv.
    Cleareyes er jo forbudt i Skandinavia og mange andre land fordi det er det junkies bruker for å skjule at de bruker.

Men uansett, så selges det på nett i Norge bare du leter litt....

Erigert brukertittel LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Du har blitt satt på medisiner mot høyt kolesterol?

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Hmmm.
    Våren er kommet og jeg og 900 000 andre går rundt med røde rennende øyne pågrunn av pollenalergi , kan det være så enkelt at du er en av oss ?

Røde øyne pågrunn av at indre organer sliter tror jeg neppe er realistisk om ikke det hvite begynner å bli gult men ta deg en tur til fastlegen og få det klarert

Platinum Member Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av
    Ble medlem
    06-2002
    Alder
    27
    Tørre slimhinner kan det og være, noe roa eller noe du bruker?

Ble medlem
    08-2003
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av LurePer Vis post
    Du har blitt satt på medisiner mot høyt kolesterol?
    Det kalles vel familiær hyperkolestrolemi eller noe i dn duren...

Hatt det hele livet.

Min far er værst, hos min bror er det også greit "galt" (han røyker og drikker og aldri løftet en hantel, og hos meg svinger det frem og tilbake- i perioder med lite trening og junk er verdiene gale, mens jeg har opplevd i skikkelig gode trenings perioder på diett at verdiene har blitt lik hos en "frisk" person...

Ble medlem
    08-2003
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av NK Vis post
    Hmmm.
    Våren er kommet og jeg og 900 000 andre går rundt med røde rennende øyne pågrunn av pollenalergi , kan det være så enkelt at du er en av oss ?

Røde øyne pågrunn av at indre organer sliter tror jeg neppe er realistisk om ikke det hvite begynner å bli gult men ta deg en tur til fastlegen og få det klarert

Er en av de heldige jeg og, hatt kraftig pollenallergi (+ allergi mot masse annet) hele livet...

Tingen er at øynene har sett sånn ut lenge før pollen "været" kom.

Er nok sikrest som du sier, å ta en tur til legen... Søkte litt på nettet og i verste tilfelle så kan det være mye farlige ting som kan skyldes unaturlig røde øyne visstnok...

Ble medlem
    08-2003
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av Ryus Vis post
    Tørre slimhinner kan det og være, noe roa eller noe du bruker?
    Kjenner meg ikke tørr i øynene, føles normalt faktisk....

Hva er roa??
    Jeg kan betrygge deg om at jeg ikke bruker noe stoff om det er det du mener da...

Jeg bruker kolesterolsenkende lipitor 80 mg og Ezetrol (denne kan gå litt på leveren...)

Platinum Member Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av
    Ble medlem
    06-2002
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av futuredome Vis post
    Kjenner meg ikke tørr i øynene, føles normalt faktisk....

Hva er roa??
    Jeg kan betrygge deg om at jeg ikke bruker noe stoff om det er det du mener da...

Jeg bruker kolesterolsenkende lipitor 80 mg og Ezetrol (denne kan gå litt på leveren...)
    Roaccutan Er inne på siste del av resepten min på roa og har vært rimelig rød i øynene lenge.

ørretboms Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    25
    For meg ser det ikke som noe mer enn et par sprengte blodkar, men nå vet jeg jo ikke noe om dine medisiner og din generelle allmenntilstand.

Hvor lenge har du vært rød i øynene? Svir det? Hvordan er tåreproduksjonen?

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    trener du like hardcore enda så er det nok det som er grunne

jeg har røde øyer ofte etter harde økter

men på enn annen side tror jeg NK er inne på noe!
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

ørretboms Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS Vis post
    trener du like hardcore enda så er det nok det som er grunne

jeg har røde øyer ofte etter harde økter

men på enn annen side tror jeg NK er inne på noe!
    Sprengte blodkar. Ikke uvanlig under hard påkjenning eller kraftig nysing

Hobbymosjonist Smashii is a jewel in the rough Smashii is a jewel in the rough Smashii is a jewel in the rough Smashii sin avatar
    Ble medlem
    02-2008
    Alder
    22
    hmm... eg har en kompis som sprengte blodkarene i øynene på grunn av høyt blodtrykk bare, men eg også syns at det hører mer ut som noe allergigreier. skjekket deg for sånt eller?

Psykadelisk Gadja er et navn kjent av alle Gadja er et navn kjent av alle Gadja er et navn kjent av alle Gadja er et navn kjent av alle Gadja er et navn kjent av alle Gadja er et navn kjent av alle Gadja er et navn kjent av alle
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    27
    Man får røde øyne av og røke hasj.Så slutt med det.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.