+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 2 av 2

Tråd: Røket to leddbånd

Kliss nytt medlem chilli is on a distinguished road
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    22

Røket to leddbånd

Hei, i helgen røk jeg to av leddbåndene i ankelen min. Fikk beskje av legen om å gå på krykker i 2 uker +. Jeg får begynne å sykle om en uke. Det jeg lurer på er om dette er riktig? trenern min mener at det kanskje går litt for "fort". Han mener det er rart at jeg kan begynne å trene allerede med sykling om en uke og begynne å trene for fult igjen om ca 2 uker. Jeg har veldig vondt nå, får ikke engang på meg sko på den foten. Noen som vet noe om dette?

Medlem Hadouken is a jewel in the rough Hadouken is a jewel in the rough Hadouken is a jewel in the rough Hadouken sin avatar
    Ble medlem
    10-2006
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av chilli Vis post
    Hei, i helgen røk jeg to av leddbåndene i ankelen min. Fikk beskje av legen om å gå på krykker i 2 uker +. Jeg får begynne å sykle om en uke. Det jeg lurer på er om dette er riktig? trenern min mener at det kanskje går litt for "fort". Han mener det er rart at jeg kan begynne å trene allerede med sykling om en uke og begynne å trene for fult igjen om ca 2 uker. Jeg har veldig vondt nå, får ikke engang på meg sko på den foten. Noen som vet noe om dette?
    Når jeg strakk leddbåndene i ankelen min måtte jeg gå på krykker i 4-6 uker tror jeg. Og kunne ikke trene noe særlig denne perioden, så jeg synes det hørtes litt raskt ut.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.