+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 4 av 4

Tråd: Sammenheng mellom ketose og søvnløshet?

Hetromeno! metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004

Sammenheng mellom ketose og søvnløshet?

Har ikke sovet på tre dager nå, det eneste som er forskjellig fra mine vanlige rutiner er maten. Og at jeg er i ketose, kan dette ha noen sammenheng?

Silver Member snupp har slått av rykte
    Ble medlem
    01-2005
    -

Hetromeno! metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Tusen takk for kjempeinnlegg, det du skriver gir absolutt mening. Vurderer å egenmedisinere med melatonin, da jeg har dette tilgjengelig. Hadde tenkt til å drøye oppkarb helt til lørdag kveld, og bare kjøre en halv dag, men tror nå jeg skal ta halvannendag allerede fra imorgen.

Spiser mye egg og lever fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    Generellt er det mange som sliter med å sove når de er på diett.
    Kroppen vil overleve, og da er det vel ikke ønskelig å legge seg ned å sove når kroppen sårt trenger næring. Da er det vel på tide å komme seg ut på jakt.
    Properly, we should read for power. Man reading should be man intensely alive. The book should be a ball of light in one's hand.—Ezra Pound

-This is my purple wand and hairy sack of magic!

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.