+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 12 av 12

Tråd: Senebetennelse?

-passar under sängen Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo sin avatar
    Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21

Senebetennelse?

I går hadde jeg en litt ubehagelig følelse under dragcurl. Jeg har syntes det har gjort veldig vondt i håndleddene når jeg curler med stang, ikke akkurat under curlen men når jeg legger stanga ned på gulvet etter et sett og "retter ut" håndleddene.
    Får en sånn brennende følelse som om håndleddet har blitt vridd skikkelig.

I går "sviktet" begge håndleddene, den venstre mer enn den høyre. Det kom en knekk lyd (jeg hørte det selvom jeg hadde ipod på øret) og jeg så i speilet at det var noe som skjedde der, ikke akkurat i leddet, men nedenfor, der pulsen ligger ca... Det gjorde vondt akkurat i det det sviktet og rett etterpå.
    Jeg spurte om de hadde noen wriststraps til utlån med det hadde de ikke, så jeg fortsatte, men forsiktig. Det knakk en gang til også ga jeg meg.
    Jeg prøvde meg på hammercurl og da gikk det bra (siden jeg holder håndleddet vertikalt og ikke horisontalt).

Jeg får uansett en uke treningsfri etter treninga i dag siden jeg skal på klassetur til Athen..

Og nå lurer jeg på, brygger jeg på en senebetennelse om jeg fortsetter? Det gjør ikkeno vondt nå, men kan gjøre det i visse bevegelser. (som f eks da jeg skulle riste shakeren og holde "tutlokket" på samtidig siden det har en endens til å poppe av hvis jeg rister litt hardt)

Jeg har forresten også en liten seneknute oppå venstrehanda, hatt den der i 2-3 uker nå. Fikk den etter en dag med alpint i Kongsberg.

Kan knuta og betennelsen ha en sammenheng? Brygger jeg på en betennelse?
    www.mthereseo.blogg.no

-passar under sängen Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo sin avatar
    Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    C'moon
    www.mthereseo.blogg.no

Gold Member Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    Alder
    26
    Bruker du rett stang eller curlstang? Hvis du bruker rett stang må du holde stanga skeivt i håndflata på en måte. Litt vanskelig å forklare dessverre.

Now with added cuteness Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer sin avatar
    Ble medlem
    05-2008
    Alder
    26
    Kjenner igjen "når jeg legger stanga ned på gulvet etter et sett og "retter ut" håndleddene. Får en sånn brennende følelse som om håndleddet har blitt vridd skikkelig". Hadde noe lignende selv... Bytta ut curl ez-stang med curl i kabel i litt over en måned.. Nå er jeg tilbake på EZ-stanga men stiver av håndleddene veldig når jeg løfter og gjennom hele løfteprosessen. Nå merker jeg ingenting lengre. Men høres ut som senebetennelse du brygger på
    Har blitt faen så positiv at det er kvalmt

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Sitat Opprinnelig skrevet av Deviant Vis post
    Bruker du rett stang eller curlstang? Hvis du bruker rett stang må du holde stanga skeivt i håndflata på en måte. Litt vanskelig å forklare dessverre.
    ez stang
    www.mthereseo.blogg.no

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Sitat Opprinnelig skrevet av Stoffer Vis post
    Kjenner igjen "når jeg legger stanga ned på gulvet etter et sett og "retter ut" håndleddene. Får en sånn brennende følelse som om håndleddet har blitt vridd skikkelig". Hadde noe lignende selv... Bytta ut curl ez-stang med curl i kabel i litt over en måned.. Nå er jeg tilbake på EZ-stanga men stiver av håndleddene veldig når jeg løfter og gjennom hele løfteprosessen. Nå merker jeg ingenting lengre. Men høres ut som senebetennelse du brygger på
    faen:P
    www.mthereseo.blogg.no

prz
    prz er aktiv nå
    Gold Member prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Knekkinga bør du sjekke hos lege gjerne, så sant det ikke bare er noe knepping av sener som gnisser eller lignende.. Mest sannsynlig sier legen bare betennelse og gir den en resept på voltaren.

Senebetennelser og andre betennelser comes and goes.. har en solid betennelse i håndleddet selv nå, ikke annet å gjøre enn å stroppe godt på ett håndleddsstøtte og la det stå til. Av egen erfaring forsvinner de vanligvis av seg selv. En bør selvsagt prøve å tilpasse øvelsene litt bedre så man unngår for mye smerte.

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    BUMP

problemet er løst

Ingen senebetennelse, kun j**** tighte muskler i underarmen som spenner seg relativt konstant, derfor jeg fikk så fort pump også. Så løsningen er massasje (helvetes vondt, jeg ble hoven og fikk 2-3 blåmerker etter at fysioterapauten skulle "demonstrere" hvordan jeg skulle massere)

I tillegg viste det seg at jeg hadde litt hypermobile ledd. Derfor klarer jeg dette

og søstra mi ikke
    www.mthereseo.blogg.no

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    heh..wtf???
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    precis
    www.mthereseo.blogg.no

Superior newbie Ciara er et navn kjent av alle Ciara er et navn kjent av alle Ciara er et navn kjent av alle Ciara er et navn kjent av alle Ciara er et navn kjent av alle Ciara er et navn kjent av alle Ciara sin avatar
    Ble medlem
    05-2008
    Alder
    27
    haha

ara
    ara er ikke aktiv
    Flittig pike ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara sin avatar
    Ble medlem
    02-2008
    hahaha nå ler jeg godt
    Dont dream it - Be it!
    Smiling is optional, finishing's not!

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.