+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 5 av 5

Tråd: Sinnsyk legg

El Guapo Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    38

Red face Sinnsyk legg

Jeg har fått veldig vondt på innsiden av høyre legg. Dvs venstresiden av høyre legg, siden som vender mot det andre beinet mitt. Like under kneet har jeg en hoven kul som er øm og rød. Smerten fortsetter nedover ved siden a leggmuskelen og stanser like under leggmuskelen. Når jeg tar hånda nedover leggen kjennes det ut som en tjukk sene eller noe er hovnet opp. Nesten som om det ligger en tjukk meitemark under der. Det er rødt og litt hovent. Jeg har også noen åreknuter rundt dette området, vet ikke om det har noe å si.

Jeg er rimelig sikker på at dette kom etter at jeg denne uken har hatt to korte løpeturer. Jeg har ikke løpt på ca ett år. I tillegg er jeg ganske tung og kroppen får mye juling når jeg løper.

Noen som vet hva dette kan være, og hva bør jeg evt. gjøre? Har holdt benet i ro i ca 3 dager nå uten at det har hjulpet noe. Bør jeg massere, legge på is, varme?
    Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Skreddermuskelen (kroppens lengste muskel) har fest der du nevner. Mulig du har en liten betendelse der?

fikk det selv etter Nimegenmarsjen i fjor og hovner som regel litt opp enda etter markløft..

member jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    23
    Høres ut som betennelse ja! Beste kur er å massere området. Varme øker blodsirkulasjonen slik at friskt blod strømmer til å frakter bort noe av betennelsesstoffene. Å sitte helt i ro med leggen vil redusere blodgjenomstrømningen så hold litt aktivitet, men ikke slik at du belaster deg selv mer
    jeg er ikke tynn, jeg har bare liten muskelmasse

The blogg =)

El Guapo Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    38
    Okay, takk for svar

Ble medlem
    08-2006
    Alder
    38
    Ganske fine smerter i dag. Ringte legevakten som ba meg komme dit. Er en slags betennelse i en blodåre mest sannsynlig. Fra en åreknute like ved kneet og ned mot ankel. Mulig blodpropp (liten sjanse). Fikk noe pencilin som jeg skal prøve et par dager først.

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Sinnsyk rå bil til salgs
    By Wasa in forum OT
    Svar: 5
    Nyeste innlegg: 23-01-07, 19:59
  2. Legg og bakside lår
    By celius in forum Trening
    Svar: 27
    Nyeste innlegg: 03-01-06, 18:39

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder