+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 6 av 6

Tråd: Sint ankel/legg

MHG
    MHG er aktiv nå
    Chubby chic MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26

Sint ankel/legg

Så, etter et litt ublidt møte med en trapp på høye hæler har jeg fått en liten skade på forsiden av leggen/ankelen

Merker det ikke så lenge jeg bare står på foten, men merker det når jeg går.

Fleksjon av ankelleddet er vondt. Ekstensjon er uproblematisk. I forhold til den andre ankelen har jeg en del begrenset ROM. Litt hoven på forsiden av leggen omtrent fra ankelleddet og midt opp på leggen. Forsiden av leggen er også øm ved berøring.

Må jeg plage helsevesenet med dette, eller vil det gå over av seg selv ?
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

-passar under sängen Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo sin avatar
    Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Vil bare pirke på at det heter plantar og dorsalfleksjon i ankelleddet, ikke fleksjon og ekstensjon!

Tibialis anterior er den som gjør dorsalfleksjon (tærne peker oppover), om mulig en liten rift i denne(da ville du oså vært litt blå), uansett så har den fått seg en kraftig trøkk.
    Vrikket du ankelen, bomme på et trinn eller hva? :P
    www.mthereseo.blogg.no

Elite Broscientist McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Må nok amputere:

I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

har 20kg biceps Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Viss du skal amputere har eg nokre gromprodukter du kan få.
    'Feo, Fuerte y Formal'

MHG
    MHG er aktiv nå
    Chubby chic MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Det var endelig godt å høre! Har du noe i rosa?
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Ankel (fibula)
    By Godfather in forum Skader
    Svar: 0
    Nyeste innlegg: 13-05-11, 08:32
  2. ankel operasjon
    By findus in forum Skader
    Svar: 5
    Nyeste innlegg: 08-06-08, 15:59
  3. Svar: 4
    Nyeste innlegg: 09-04-08, 18:46