+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 32 av 32

Tråd: Sjokkerende nok, enda ett nytt problem

Platinum Member Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av
    Ble medlem
    06-2002
    Alder
    27

Sjokkerende nok, enda ett nytt problem

Hallao folkens.

Har klart å dra på meg enda mer tull, mandag for en uke siden trente jeg bøy, hadde kjørt en del tunge sett på 120, ikke høyere enn 12 repper, var egentlig ferdig med bøy, men fant ut jeg skulle ta ett sumobøy sett for å få teknikken der inn. Gikk ned til 80 kg, tenkte ta 20 greie repper. Var kommet til 19, da smalt det noe sinnsykt i nakken og jeg holdt på å besvime, fikk hevet stangen på plass og lagt meg ned før jeg gikk i bakken, syke saker. Fikk deretter ekstrem hodepine fra nedenfor nakken, opp nakken og hele hodet, spesielt fronten.Tok det med ro resten av økten, og det ble ikke noe værre.
    Hodepinen holdt seg der to dager, gikk så vekk, men kom igjen på første arbeidssettet på onsdagen, og ble heavy shit igjen, varte hele dagen og neste dagen.
    Samme på fredagen som var, da tok jeg en 12'er på 100 på bøy eller noe, og skjedde samme som mandagen, bare mildere Trente igjen i går, og med engang jeg begynner å virkelig presse meg kommer den heftige hodepinen, den er lokalisert mest foran på skallen, og strekt ut litt tilsiden.

Meget ubehagelig og demotiverende, noen som vet hva det kan være? Noen sprukne blodkar i skallen eller lignende? Eller noe annet, noen som vet?

-Ryus

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Høres ut som da jeg fikk skiveutgliding i nakken. Tok 1.5 år å komme seg.
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Telepathic Overlord of 8. Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Har hatt det samme som du beskriver. Det gikk over i løpet av to uker

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Tar snart igjen Vio på skader nå.

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Hmmm.. Burde være en medalje for det
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Svigermor's drøm voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    22
    burde kanskje ringe å høre med en fagkyndig når det er så alvorlig at du besvimer?
    Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups

- Pricilla Queen of the Dessert -

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Pøh, jeg besvimte ikke bare - til alt overmål kunne jeg ikke snu hodet på 3 uker! Og det tok meg 1 mnd å gå igjen! Og enda verre - halsen min ble forkortet. De begynte å kalle meg skilpadde-kris. Først 1.5 år senere har jeg grodd ut ny hals.

Platinum Member TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    27
    au!
    hehe
    http://fitnessprat.no/showthread.php?t=27446 <---treningsdagbok

1.pl City Open 2007

Platinum Member Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av
    Ble medlem
    06-2002
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av vio Vis post
    Høres ut som da jeg fikk skiveutgliding i nakken. Tok 1.5 år å komme seg.
    Seriøst? Håper virkelig ikke jeg har prestert å dra på meg noe slikt piss. 1,5 år uten trening no når jeg endelig er på bedringens vei og kan kjøre tungt igjen etter å ha vært skjev i ryggen, og skadet i venstreside nakke, venstre skulder og skulderblad, ligger jeg pokker meg treningen på hyllen for alltid. Da er ikke jeg konstruert for å løfte jern. Helvetes dritt.

Pøh, jeg besvimte ikke bare - til alt overmål kunne jeg ikke snu hodet på 3 uker! Og det tok meg 1 mnd å gå igjen! Og enda verre - halsen min ble forkortet. De begynte å kalle meg skilpadde-kris. Først 1.5 år senere har jeg grodd ut ny hals.
    Jeg kan snu hodet uten problemer, det bare knekker en del hele tidenjumping Pluss jeg kan gå, så kanskje jeg ikke har dratt på meg noe så heftig som skiveutgliding.

Får bestille legetime i morgen den dag, samt jeg skal til fysioterapeut på fredag, så får jeg høre hva de sier.

Hva mener du med tok 1,5 år å komme seg? Kunne ikke du trene i det hele tatt?

Ble medlem
    06-2002
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    Har hatt det samme som du beskriver. Det gikk over i løpet av to uker
    Frykter jeg har dratt på meg noe heftigere som tar litt lengre tid, men vet ikke hva. Isåfall, fikk problemer med nakke og hodepine allerede på oppvarming med 50 på bøy i dag, så at det er noe gale som ikke er riktig er det ingen tvil om.

Fant ut at hvis jeg presset kassen fram og skuldrene bak for å holde stangen støtt som jeg vanligvis gjør kom det mye kraftigere enn hvis jeg holdt hendene bredt på stangen, skuldrene ikke så langt trukket tilbake og stangen lavt på ryggen/nakken, men det var fremdeles smerter og heftig hodepine

Telepathic Overlord of 8. Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Ryus Vis post
    Frykter jeg har dratt på meg noe heftigere som tar litt lengre tid, men vet ikke hva. Isåfall, fikk problemer med nakke og hodepine allerede på oppvarming med 50 på bøy i dag, så at det er noe gale som ikke er riktig er det ingen tvil om.

Fant ut at hvis jeg presset kassen fram og skuldrene bak for å holde stangen støtt som jeg vanligvis gjør kom det mye kraftigere enn hvis jeg holdt hendene bredt på stangen, skuldrene ikke så langt trukket tilbake og stangen lavt på ryggen/nakken, men det var fremdeles smerter og heftig hodepine
    Samme her. Hodepinen var så grusom at hvis jeg runket måtte jeg gråte for å komme så langt som til orgasme. Tårene rant mens jeg jukket. Minner meg om sangen til Marilyn Manson hvor han synger "I wanna outrace the speed of pain, for another day"

Ble medlem
    06-2002
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Vet, det er latterlig. Har jo allerede klart å lokke fram en genetisk svikt/sykdom hos meg allerede som er kronisk, og det er 50/50% sjanse for at jeg får en annen herlig gen sykdom som ligger til familien, så framtiden ser bra. Bikker jeg 40 blir jeg overrasket.

Ble medlem
    06-2002
    Alder
    27
    Samme her. Hodepinen var så grusom at hvis jeg runket måtte jeg gråte for å komme så langt som til orgasme. Tårene rant mens jeg jukket. Minner meg om sangen til Marilyn Manson hvor han synger "I wanna outrace the speed of pain, for another day"
    Hehe. Herlig. Det har jeg ikke opplevd enda, men stoler på deg når du sier det, hehe. Skal gi tilbakemelding hvis jeg opplever det sammejumping

Gjor du noe får å bli kvitt dette, eller gikk det over av seg selv? Får jo det på alle øvelser, ikke bare bøy, men på alt, dog spesielt sterkt på ting som involverer at skuldrene presses nedover, eller trekkes nedover, bøy, mark, sldl, osv.

Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Hehe. Herlig. Det har jeg ikke opplevd enda, men stoler på deg når du sier det, hehe. Skal gi tilbakemelding hvis jeg opplever det sammejumping

Gjor du noe får å bli kvitt dette, eller gikk det over av seg selv? Får jo det på alle øvelser, ikke bare bøy, men på alt, dog spesielt sterkt på ting som involverer at skuldrene presses nedover, eller trekkes nedover, bøy, mark, sldl, osv.
    Ja, jeg fikk det også på alt, men jeg ga meg helvete i det! Jeg både runket og trente i de to grusomme ukene dette varte. Runkinga var aller mest vondt, fordi "settene" var så lange.

Ble medlem
    06-2002
    Alder
    27
    Ja, jeg fikk det også på alt, men jeg ga meg helvete i det! Jeg både runket og trente i de to grusomme ukene dette varte. Runkinga var aller mest vondt, fordi "settene" var så lange.
    Ha!! Ikke skryt på deg, tenker vi snakker om sett på maks 15 sekunder jeg, er kjørte du intervall ronking, 10 sek 90% av maks ronking, 10 sek 50%, osv, helt opp til 25 sek? Respektabel tid det mann

Men du din sytetrådødelegger, var det bare boom vekke, eller kjente du smått til det en god stund? Samt og bare på de tyngste settene som vanlig?

Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Ha!! Ikke skryt på deg, tenker vi snakker om sett på maks 15 sekunder jeg, er kjørte du intervall ronking, 10 sek 90% av maks ronking, 10 sek 50%, osv, helt opp til 25 sek? Respektabel tid det mann

Men du din sytetrådødelegger, var det bare boom vekke, eller kjente du smått til det en god stund? Samt og bare på de tyngste settene som vanlig?
    Hmm.. det var ganske konstant og likt i 2 uker, og så forsvant det veldig fort. Jeg lover deg, jeg kjører lange sett på 80% av maks. Når jeg får webcam hit skal jeg vise deg.

Ble medlem
    06-2002
    Alder
    27
    Hmm.. det var ganske konstant og likt i 2 uker, og så forsvant det veldig fort. Jeg lover deg, jeg kjører lange sett på 80% av maks. Når jeg får webcam hit skal jeg vise deg.
    Hehe, du skal vel det ja. Gleder meg som en hund allerede, men jeg kan jo ikke være den eneste du deler en slik godbit med. Legg det ut med videoklipp som en egen post på forumet så kan du mye konstruktiv kritikk om teknikk, håndføring, og vinkler. Bare å hoste opp en film, slik tilbakemelding er gull verd

Back to topic, hehe, håper jeg har samme tull som deg da, at det gir seg om kort tid, men sjekker med lege og slikt, må uansett der for å måle en del blodprøve verdier i forbindelse med lasix medisineringen min. Hmmm, det kan jo kanskje ha noe å si for hodepine og slikt? Noen som vet?

vio
    vio er aktiv nå
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Hva mener du med tok 1,5 &#229;r &#229; komme seg? Kunne ikke du trene i det hele tatt?
    Kunne trene alt som ikke la press p&#229; nakkevirvelen C4 etter et par mnder. Fikk utgliding helt oppe ved halsfestet, til alt hell. Om jeg tok kneb&#248;y, selv s&#229; lite som 50kg (og jeg trente mellom 180 og 240 f&#248;r) fikk jeg dundrende skallebank pga feilstilte muskler (levator scapulae og trapezius, forskj&#248;vet med skiven). N&#229; kan jeg endelig ta kneb&#248;y igjen. Har tatt ca. 2 &#229;r.

Har du f&#229;tt Crohns eller?

Ble medlem
    06-2002
    Alder
    27
    Kunne trene alt som ikke la press på nakkevirvelen C4 etter et par mnder. Fikk utgliding helt oppe ved halsfestet, til alt hell. Om jeg tok knebøy, selv så lite som 50kg (og jeg trente mellom 180 og 240 før) fikk jeg dundrende skallebank pga feilstilte muskler (levator scapulae og trapezius, forskjøvet med skiven). Nå kan jeg endelig ta knebøy igjen. Har tatt ca. 2 år.

Har du fått Crohns eller?
    Ok, kjipe greier det der, satser på at det ikke er det som er skjedd hos meg. Virker på min del som noe som ligger i klem av sener,nerver og blodårer bak i nakken/mellom skulderbladene, for det er primært når det presses mot hverandre eller dras fra hverandre hodepine og smerter virkelig tar fyr, vi får se om jeg får vite noe spesifikt hos fagfolka.
    Hvordan fikk du påvist skiveutglidning, røntgen?

Hva tenker du på Chrons, hva er det?

vio
    vio er aktiv nå
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Vel, p&#229; sykehuset var det ikke noe hjelp &#229; spore. Jeg var fullstendig invalid og kunne ikke bevege ryggen eller hodet. Hadde mistet 11kg kroppsvekt etter 1 mnd. Men fortsatt insisterte de p&#229; at jeg var stresset og trengte ibux (dette er ingen sp&#248;k engang). Derfor gikk jeg til det private og tok r&#248;ntgen der. En kiropraktor fikk skiven p&#229; plass og brukte noen mnder p&#229; &#229; rette opp igjen musklene.. til slutt var det kun levator scapulae som ikke ville p&#229; plass, fordi den har f&#229;tt noe arrvev i seg.

Jeg fikk skaden da jeg tok 240kg kneb&#248;y i smith-rack og skulle vippe vekten tilbake p&#229; plass.

Med Crohns siktet jeg til den kroniske sykdommen du har p&#229;dratt deg..? Ikke noe autoimmunt alts&#229;?

Ble medlem
    06-2002
    Alder
    27
    Vel, på sykehuset var det ikke noe hjelp å spore. Jeg var fullstendig invalid og kunne ikke bevege ryggen eller hodet. Hadde mistet 11kg kroppsvekt etter 1 mnd. Men fortsatt insisterte de på at jeg var stresset og trengte ibux (dette er ingen spøk engang). Derfor gikk jeg til det private og tok røntgen der. En kiropraktor fikk skiven på plass og brukte noen mnder på å rette opp igjen musklene.. til slutt var det kun levator scapulae som ikke ville på plass, fordi den har fått noe arrvev i seg.

Jeg fikk skaden da jeg tok 240kg knebøy i smith-rack og skulle vippe vekten tilbake på plass.

Med Crohns siktet jeg til den kroniske sykdommen du har pådratt deg..? Ikke noe autoimmunt altså?
    Ok, såpass ja. Jeg er ikke så hardt rammet, så satser på at det ikke er noe sånt, fått meg legetime til mandag har jeg og, så skal se om jeg finner ut av det da.

Har fått noe som heter Menieres sykdom, påvirker balansen min, øresus og hørseltap, har skrevet en annen post om det. Kjipe saker er det isåfall..

Takk for hjelp mann.

Myntsamler G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    37
    Velkommen til Has-been Klubben
    Clausthaler....

Silver Member - III Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av
    Ble medlem
    03-2004
    Hadde mistet 11kg kroppsvekt etter 1 mnd.
    HA!!!! prøv 13 kg på 9-10 dager!! med kyssesyka påfølgende ett par uker etterpå! (som jeg lurer på om sitter enda litt igjen) det setter depresjoner i sving det
    I`m Fitnessfrosk, get used to it!

vio
    vio er aktiv nå
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av Fitnessfrosk Vis post
    HA!!!! prøv 13 kg på 9-10 dager!! med kyssesyka påfølgende ett par uker etterpå! (som jeg lurer på om sitter enda litt igjen) det setter depresjoner i sving det
    Etter at jeg hadde brukt 9mnder på å innhente meg noenlunde, så fikk jeg kyssesyke og mistet 10kg igjen. Slå den.

Medlem eXplode er et navn kjent av alle eXplode er et navn kjent av alle eXplode er et navn kjent av alle eXplode er et navn kjent av alle eXplode er et navn kjent av alle eXplode er et navn kjent av alle eXplode er et navn kjent av alle eXplode er et navn kjent av alle eXplode sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Hallao folkens.

Har klart å dra på meg enda mer tull, mandag for en uke siden trente jeg bøy, hadde kjørt en del tunge sett på 120, ikke høyere enn 12 repper, var egentlig ferdig med bøy, men fant ut jeg skulle ta ett sumobøy sett for å få teknikken der inn. Gikk ned til 80 kg, tenkte ta 20 greie repper. Var kommet til 19, da smalt det noe sinnsykt i nakken og jeg holdt på å besvime, fikk hevet stangen på plass og lagt meg ned før jeg gikk i bakken, syke saker. Fikk deretter ekstrem hodepine fra nedenfor nakken, opp nakken og hele hodet, spesielt fronten.Tok det med ro resten av økten, og det ble ikke noe værre.
    Hodepinen holdt seg der to dager, gikk så vekk, men kom igjen på første arbeidssettet på onsdagen, og ble heavy shit igjen, varte hele dagen og neste dagen.
    Samme på fredagen som var, da tok jeg en 12'er på 100 på bøy eller noe, og skjedde samme som mandagen, bare mildere Trente igjen i går, og med engang jeg begynner å virkelig presse meg kommer den heftige hodepinen, den er lokalisert mest foran på skallen, og strekt ut litt tilsiden.

Meget ubehagelig og demotiverende, noen som vet hva det kan være? Noen sprukne blodkar i skallen eller lignende? Eller noe annet, noen som vet?

-Ryus
    Det skjedde mens du presset deg maks..? følte det "sprenge" i hodet, og kanskje du pustet litt dårlig etc. Du merker ingen smerter når du er i ro, men så fort du anstrenger deg, får økt puls og økt blodtrykk kommer smertene igjen "dunkende" på en måte..?
    Isåfall.. tipper du har sprengt et lite blodkar i hodet. Smertene vil gradvis forsvinne, og mest sannsynslig være helt borte etter et par uker. Som regel ufarlig, men vil du være på den sikre siden kan du jo ta en tur til legen og forklare situasjonen.. for evt å ta en ct eller mr av bollen din!

Hendte med meg en gang i tiden, og hadde ikke vett på å dra til legen...
    Men er da fortsatt frisk og rask..

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Faen s&#229; skj&#248;re dere er
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Ble medlem
    06-2002
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av Animal Vis post
    Faen så skjøre dere er
    Wow, hvorfor i alle dager bumpet du denne nå? Satt faktisk og leste på denne nå nettop selv,, er jo gammel post.

Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Wow, hvorfor i alle dager bumpet du denne nå? Satt faktisk og leste på denne nå nettop selv,, er jo gammel post.
    Var ikke jeg som bumpet den, men han over meg
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Ble medlem
    06-2002
    Alder
    27
    Var ikke jeg som bumpet den, men han over meg

Han skrev jo det i mars, og du i går eller forgårs

Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    jeg fikk varsling p&#229; email denne tr&#229;den, derfor postet jeg i den!
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    jeg fikk varsling på email denne tråden, derfor postet jeg i den!
    Bullshit *tåkelegging*

Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av HITFrank Vis post
    Bullshit *tåkelegging*
    Kan godt være jeg som roter
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór