Hallao folkens.
Har klart å dra på meg enda mer tull, mandag for en uke siden trente jeg bøy, hadde kjørt en del tunge sett på 120, ikke høyere enn 12 repper, var egentlig ferdig med bøy, men fant ut jeg skulle ta ett sumobøy sett for å få teknikken der inn. Gikk ned til 80 kg, tenkte ta 20 greie repper. Var kommet til 19, da smalt det noe sinnsykt i nakken og jeg holdt på å besvime, fikk hevet stangen på plass og lagt meg ned før jeg gikk i bakken, syke saker. Fikk deretter ekstrem hodepine fra nedenfor nakken, opp nakken og hele hodet, spesielt fronten.Tok det med ro resten av økten, og det ble ikke noe værre.
Hodepinen holdt seg der to dager, gikk så vekk, men kom igjen på første arbeidssettet på onsdagen, og ble heavy shit igjen, varte hele dagen og neste dagen.
Samme på fredagen som var, da tok jeg en 12'er på 100 på bøy eller noe, og skjedde samme som mandagen, bare mildereTrente igjen i går, og med engang jeg begynner å virkelig presse meg kommer den heftige hodepinen, den er lokalisert mest foran på skallen, og strekt ut litt tilsiden.
Meget ubehagelig og demotiverende, noen som vet hva det kan være? Noen sprukne blodkar i skallen eller lignende? Eller noe annet, noen som vet?
-Ryus

LinkBack URL
About LinkBacks
Trente igjen i går, og med engang jeg begynner å virkelig presse meg kommer den heftige hodepinen, den er lokalisert mest foran på skallen, og strekt ut litt tilsiden.
Svar med sitat