+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 2 av 2

Tråd: Skulderskade

rompis illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    25

Skulderskade

Jeg har ikke trent særlig mye flat benkpress tidligere, mest skråbenk og flat/skrå med hantler. However, forrige fredag skulle jeg benke litt, og kjørte passe tungt på 5-10 reps. Kjente det litt i høyre skulder da, men synes ikke det var så ille, og kjørte 4 sett. Noen timer etter ble det gradvis vondere og vondere, og det svir mer jo lenger ut albuen min er. Noen som har peil på hva dette kan skyldes og hva som kan hjelpe mot dette?

Har bra teknikk i benk med skulderbladene pressa sammen osv, men mulig jeg har albuene for langt ut når jeg løfter. Har jo løfta en stund og har aldri vært skada på en slik måte

homogravid slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Benkpress er en killer for skuldre. Særlig hvis man har "skjeve" skuldre, at den ene skulderen står litt høyere enn den andre. Trenger bare å være snakk om millimeter.

Hvordan kurere skulderproblemer

Denne reddet meg. Kjører jeg benkpress vet jeg at jeg får vondt i skulderen etterpå.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.