+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 8 av 8

Tråd: Skulderskade av dips

Medlem Dalland har en litt skamløs oppførsel
    Ble medlem
    12-2007
    Alder
    20

Skulderskade av dips

Halloen..jeg har trent i 6 måneder og ikke hatt noe problemer med skuldrene, men i sommer når jeg var i syden 2 uker så begynte jeg og ta dips. Det var ikke no skikkeli dipsstativ de hadde...det var bare to små håndtak som ikke gikk an og justere på derfor lurer jeg på om det er denne dipsdritten som kan ha gjort at jeg har fått vondt langt bak i skulderen, deter ikke noe ekstremt men jeg kjenner det godt på skulderpress og vil ikke at det skal utvikle seg...kjente det også godt på brystpress med hantler på skrå....

Har dere noen tips, eventuellt skjønner hva som kan være problemet?

Mentalt utfordret wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    Dips kan jo lett føre til mye belasting.. Kjente det selv da jeg begynte å lesse på en del kg mellom bena på dips.. Liten feil, så kjenner du det godt:/
    <3Fitnessfrøken<3

Bronse Member Royb er et navn kjent av alle Royb er et navn kjent av alle Royb er et navn kjent av alle Royb er et navn kjent av alle Royb er et navn kjent av alle Royb er et navn kjent av alle Royb sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    26
    Lett å få problemer av dips ja. Anbefaler å ikke gå for dypt i denne hvis du absolutt vil kjøre den (som meg ).

Anbefaler å dra til fysioterapaut snarest å få sjekka ut hva som er feil. I mellomtiden bør du ikke provosere frem smerte.

Den anale hevneren Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Du er bare 16 &#229;r s&#229; tipper det leger seg selv hvis du dropper alle press&#248;velser i 2-3 uker. Har selv f&#229;tt problemer ved merklige dipsstativ f&#248;r.
    Uteliv, inneliv eller underliv?

Banned Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av
    Ble medlem
    10-2006
    Det du opplever er utmerket vanlig.

Du kan gjøre det dummeste, som jeg ville ha gjort. Trene som det ikke hadde skjedd på neste økt i programmet.

Eller være smart og hvile litt.

- Men aller viktigst, smarteste, er å føle hvordan det er. Så ta en beslutning.

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Lett stretching og hvile burde kunne gj&#248;re ting lettere , for&#248;vrig s&#229; er dips en kjempe&#248;velse og for tiden den eneste &#248;velsen jeg kj&#248;rer utenom markl&#248;ft.

Superior newbie onakosano har en flott utstråling onakosano sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    25
    dips er en konge&#248;velse men jeg kjenner meg igjen i skuldersaken da, fikk det selv av dips jeg... var for h&#248;y p&#229; p&#230;ra og heiv p&#229; vekter hver gang, endte opp med 40-50kg mellom bena og skulle ta reps.. dette var IKKE skuldra mi klar for..

endte iallefall med 1mnd sjukmelding , masse kortison og faenskap for min del, anbefales ikke... pluss du kan si adj&#248; til press&#248;velser en god god stund etterp&#229;..

tren lette dips mann, ikke g&#229; for djupt, stikk til legen f&#229; noe antiflamatoriske s&#229; blir det godt hum&#248;r.

noe annet du ogs&#229; kan gj&#248;re er &#229; justere vinkeln du tar dips i, pr&#248;v &#229; ta de rett opp og ned en stund istedet for &#229; lene deg framover..

Silver Member wolter er et navn kjent av alle wolter er et navn kjent av alle wolter er et navn kjent av alle wolter er et navn kjent av alle wolter er et navn kjent av alle wolter er et navn kjent av alle wolter sin avatar
    Ble medlem
    02-2004
    Alder
    26
    Er ikke lurt &#229; komme tilbake p&#229; trening etter ferie opphold med null trening og fortsette som aldri f&#248;r. Smart &#229; ta en uke med lett trening for &#229; la musklene kjenne at n&#229; er treningen igang igjen.
    Den ferie blemma brant jeg meg p&#229; f&#248;rste gang. S&#229; n&#229; starter jeg alltid rolig etter ferier.

Bedre &#229; v&#230;re f&#248;re var, enn etter snar!
    Begynn med å gjøre det som er nødvendig, deretter det som er mulig. Og plutselig greier du det umulige
    Min Treningslogg

Min Profil

http://s1.gladiatus.no/game/c.php?uid=56766

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.