En venninne fikk smell i ryggen under knebøy. Her er beskrivelsen hun gav meg.
Kjente det på 1rep`en men kjørte på. På den andre smalt det, hadde vel tyngden litt langt fram og ryggen var vel ikke som den skulle være. Virka som ryggen låste seg derogda
Hang over stativet der en stund før jeg klarte å gjøre noe.
Rett etter det skjedde klarte jeg ikke å rette opp ryggen. Satt meg ned litt og etterpå gikk det greit å gå. Traska litt rundt på sats, var med i en benkpress "konk" de hadde der og fungerte helt greit.. hadde bare litt smerte da.. kom hjem og etter en stund ble alt verre.
Klarte ikke å rette opp ryggen da hell og det ble det smertehælvette. Måtte ha hjelp til senga og ble liggende der.. var dritvondt å ligge og, men måtte jo bare.
I mårest klarte jeg heller ikke å gå selv, gikk krokrygga og greier, men så plutselig klarte jeg å gå selv, dusja og kledde på meg.. klarte ikke å bøye meg no særlig da,men fungerte greit. Hos legen kunne jeg nesten turne, hu ba med gå på tå å greier.. gikk lekende lett.. tok smertestillende med engang og la meg til å sove. når fungerer jeg helt fint, bare kjenner det er noe som ikke stemmer...
Det er et punkt på korsryggen som er vond og som har "spredd" smerte.. som nå kjenner jeg det dunker bak der. Vanskelig og forklare, men har gått litt opp og ned.
Var hos legen uten å få noe svar, fikk bare sykemelding og smertestillende.
Noen med kompetanse til å se for seg hva som har skjedd?

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat
Nei jeg vet ikke
Tror jeg har gjort en god del faenskap med ryggen de siste 6-7 årene.