Er i kcal minus for dagen, kjører IF og har gjort det i 3måneder, treninga har gått fint og har framgang og ett totalt vekttap på rundt ti kg (8kg fett og 2kg muskler vil jeg gjette) Og er strålende fornøyd, da jeg er i bedre form enn jeg har vært tidligere. Men idag fikk jeg temmelig heftige smerte i fremre deltoid.
Benktreninga gikk fint og hadde god teknikk, men når jeg skal ta markløft hadde jeg dette grepet http://www.iform.no/images/artikkel/...9_1%20copy.jpg
På armen der håndflaten er vendt utover begynner smertene og komme, jeg prøver ett par reps til og gir meg da jeg ikke vil belaste skulderen for mye... Skifter grep og skulderen gir bare svak smerte(nesten ingenting, kan godt være smerte fra forrige sett)
Kjører så på med stangroing, og "biceps-grep" med begge håndflatene vendt utover gjør vondt i samme skulder. Skifter grep så håndflatene er vendt mot kroppen/nedover. Smerten forsvinner igjen...
Bare lurer på om dere har noen ide om hvorfor eller hva som kan gjøres for å bedre dette... (legger selv inn en treningsfri uke neste uke, da det passer utmerket med mine gjøremål)
Mvh Ulrik

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat