+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 7 av 7

Tråd: Smerter i knær

Årets FPmedlem 2011 TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    26

Smerter i knær

Har i noen år slitt med milde smerter i begge knær. De siste halve året (etter at eg begynte å trene tungt igjen) har det blitt MYE verre. Det kjennes ut som om kneet er "stramt", samt at knoklene ligger og gnager på hverandre når eg beveger meg.

Noen som kjenner til dette og eventuelt vet hva det er? Sist eg gikk til legen sa hun bare "slank deg så går det over". Vell, eg har tatt av nesten 20kg og det har aldri vært verre
    Of all the things I've lost I miss my mind the most.

Gold Member Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    Alder
    26
    Kanskje det er IT-bandet som strammer på kneet og trekker det til siden?
    Prøv å "foamrolle" sida av beina, fra kneet og opp til hofta. Jeg bruker å fylle ei halvannen-litersflaske(faen for et ord) med vann og massere meg med den på gulvet. Søk på youtube, så finner du nok noen tips om dette.

Gold Member Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    Alder
    26
    Fant en bra artikkel til deg: http://www.elitefts.com/documents/knee_pain2.htm

Sliter selv med en kneskade jeg fikk ved kjøre overdreven kamikazestil på vei ned i knebøy.

Årets FPmedlem 2011 TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    26
    Spennende! Skal prøve ut foamrolling en stund og se om det har noen positivt effekt.

Judge, Jury & Executioner darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    selolje har dokumentert virkning på ledd!!
    It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!

Ble medlem
    05-2004
    Alder
    26
    Har drukket en munn vital arctic oil to-tre ganger om dagen siden før nyttår, og har brukt glucosamine i over et halvt år

Medlem Motorsagmannen is on a distinguished road Motorsagmannen sin avatar
    Ble medlem
    02-2008
    Alder
    20
    genialt. dette skal prøves ut!
    Han kom, han sågs och han segrade

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg