+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 5 av 5

Tråd: Smerter i kragebein

Kliss nytt medlem Andie is on a distinguished road
    Ble medlem
    11-2005
    Alder
    28

Smerter i kragebein

Hei.
    Jeg har hatt smerter i kragebeinet mitt i snart 2mnd nå, og lurer på hva i all verden det kan være for'no?
    Fikk det da jeg løftet benkpress. Alldeles som det sa "klikk" når jeg skulle støte opp, og etterpå har det vært vondt. Trenger ikke å kjenne all verden til det ellers, men når jeg trener og 4-5 timer etterpå, så er det vondt. Spesielt bevegelser som f.eks. flies.
    Smerten ligger i selve beinet. Ingen opphovning eller merker av noe slag.

Platinum Member Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av Andie Vis post
    Hei.
    Jeg har hatt smerter i kragebeinet mitt i snart 2mnd nå, og lurer på hva i all verden det kan være for'no?
    Fikk det da jeg løftet benkpress. Alldeles som det sa "klikk" når jeg skulle støte opp, og etterpå har det vært vondt. Trenger ikke å kjenne all verden til det ellers, men når jeg trener og 4-5 timer etterpå, så er det vondt. Spesielt bevegelser som f.eks. flies.
    Smerten ligger i selve beinet. Ingen opphovning eller merker av noe slag.
    Hva med å ta seg ett legebesøk?
    -Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-

Ble medlem
    11-2005
    Alder
    28
    Tja, jævlig flaut hvis det ikke er noe da ? (dumt å tenke sånn, jada jeg vet det)

Har prøvd å søkt litt rundt for å se om noen har hatt noe lignende, men virker ikke som det er så vanlig at det sitter i selve beinet?

Platinum Member Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    Det er jo nesten flauere at du har ventet to mnd med å oppsøke lege om det skulle vise seg at det er noe alvolig
    -Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-

Ble medlem
    11-2005
    Alder
    28
    Skulle tro jeg hadde det hele tiden hvis det hadde vært noe alvorlig? Er ved belastning spesielt hvis armen skal ut til siden og etter belastning at det er vondt, men så trenger jeg ikke å kjenne noe spesielt til det. Skal på en 14dagers ferietur der det blir litt mindre treningsmengde (2 ganger i uka styrke) nå. Hvis det ikke er blitt ok etter det så skal jeg vurdere en tur til legen.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.