Hei. Jeg er en jente på 19 år som spiller aktiv fotball på høyt nivå i Norge. Jeg trener allsidig og har mye egentrenning som går på hurtighet, utholdenhet og styrke m.m. I en lang periode har jeg fått ekstremt vondt i lysken etter en hard treningsøkt når jeg kommer hjem for å spise f.eks. Jeg kjenner ingenting mens jeg trener, men med en gang treningen er ferdig og jeg skal sette meg ned, når jeg reiser meg klarer jeg nesten ikke å gå. Dette ligger kun i høyre lysk og jeg kan gå det av meg og det slutter etter litt(Kjenner ingenting under fysisk aktivitet) og dette skjer ikke etter hver trening! Kun regelmessig.
Jeg har ikke vært så flink til å trene lysk før. Lurer dermed på om dere har en anelse på hva det kan være?
I går når jeg skulle løpe 2- minuttere(intervaller) fikk jeg ekstremt vondt etter at jeg hadde stoppet å løpe. Det gjorde så vondt at jeg nesten ikke klarte å gå hjem. I dag gjør det ekstremt vondt og jeg føler jeg har klart å gå det litt av meg. Er på treningsleir i bali, så vil gjerne ha et raskt svar
Tusen tak