+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 18 av 18

Tråd: Spørsmål til legestudentene her inne

FV
    FV er ikke aktiv
    Rusbrus-prinsen FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV sin avatar
    Ble medlem
    11-2006

Spørsmål til legestudentene her inne

Uten å virke for mye lik Vio så må jeg få sutre litt.
    Jeg har fått en stygg halsbetennelse og har vært hos legen og fått meg en resept på Azitromax. Jeg får veldig lett hovne mandler når jeg brygger på sykdom o.l, noe jeg har gjort siden jeg var liten. Et annet symptom jeg har denne gangen er at tannkjøttet mitt har hovnet opp og blør veldig når jeg prøver å pusse tennene. Har dette en sammenheng med sykdommen eller bør jeg oppsøke tannlegen i morgen?

Det som irriterer meg mest her er at jeg har vært mer syk det siste året enn hva jeg har vært hele livet. Jeg har vært sengeliggende fire ganger siden i fjor sommer, men gikk gjennom grunnskolen med tre dager fravær pga sykdom. Hva skjer, burde ikke immunforsvaret mitt styrkes med alderen, ikke svekkes?
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Kunne aldri falt meg inn å betale penger for å sende en bekreftelse på åååhh du er så fiin azzzz håper du blir rik og drukner i kølle. come the fuck on, de greiene der er så idiotisk at jeg blir kvalm.

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Lol, azitromax er jo klamydiamedisin? brukes vel på forskjellig kanskje.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Lol, azitromax er jo klamydiamedisin? brukes vel på forskjellig kanskje.

Du har kjørt noen kurer regner jeg med, siden du kunne dette på rams?

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Nei bare noe jeg overhørte på vors selvfølgelig. Derfor intelen er usikker.
    .......................................R.I.P..........................................

Telepathic Overlord of 8. Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av PG* Vis post
    Du har kjørt noen kurer regner jeg med, siden du kunne dette på rams?
    Er jo ingen garanti for å få seg pult om man kjører kur vel?!

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    Er jo ingen garanti for å få seg pult om man kjører kur vel?!
    Kjører man kur på klamydiamedisin vil jeg anta at sjansen for at man har pult er særdeles stor.

FV
    FV er ikke aktiv
    Rusbrus-prinsen FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV sin avatar
    Ble medlem
    11-2006
    Det stemmer at man får Azitromax mot klamydia, men det er vel strengt tatt en hestekur med antibiotika.
    Kunne aldri falt meg inn å betale penger for å sende en bekreftelse på åååhh du er så fiin azzzz håper du blir rik og drukner i kølle. come the fuck on, de greiene der er så idiotisk at jeg blir kvalm.

Telepathic Overlord of 8. Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Kjører man kur på klamydiamedisin vil jeg anta at sjansen for at man har pult er særdeles stor.
    Trodde det var en annen type kur vi snakket om plutselig, siden det var snakk om DEG!

Gladfeit! kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av FV Vis post
    Uten å virke for mye lik Vio så må jeg få sutre litt.
    Jeg har fått en stygg halsbetennelse og har vært hos legen og fått meg en resept på Azitromax. Jeg får veldig lett hovne mandler når jeg brygger på sykdom o.l, noe jeg har gjort siden jeg var liten. Et annet symptom jeg har denne gangen er at tannkjøttet mitt har hovnet opp og blør veldig når jeg prøver å pusse tennene. Har dette en sammenheng med sykdommen eller bør jeg oppsøke tannlegen i morgen?

Det som irriterer meg mest her er at jeg har vært mer syk det siste året enn hva jeg har vært hele livet. Jeg har vært sengeliggende fire ganger siden i fjor sommer, men gikk gjennom grunnskolen med tre dager fravær pga sykdom. Hva skjer, burde ikke immunforsvaret mitt styrkes med alderen, ikke svekkes?
    Jeg var helt lik deg, et par dager fravær igjennom grunnskolen og et stålforsvar. Men som jeg har erfart virker det ut som dette kan svinge litt og jeg var som du beskriver et par år etter kyssesyken. Nå har jeg imidlertid begynt og få tilbake stålforsvaret

Dette var nok hos meg kansje utløst av stress, mye jobbing o.l. Har ikke du jobbet ganske mye?
    He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Symptomene du nevner høres ut som gingaval hyperplasi fra medikamentbruk som kalsiumantagonister, anti-epileptika, enkelte former av ssri og cyclosporin. Regner med du ikke har transplantert noen organer nylig eller hatt hjerteinfarkt. Isåfall seponerer man medikamentet.

2)
    Det kan også være akutt nekrotiserende gingivitt, i hvilket tilfelle du enten er arbeidsledig alkoholiker eller har aids.

3)
    Tidlig stadium av akutt leukemi, neutropeni eller leukocytt adhesjons-mangel.

4)
    Dårlig tannpuss med gigivitt. Resten er urelatert eller innbillning.

4 er det mest sannsynlige alternativet, deretter hyperplasi fra medisinering. Du kan sjekke om det er forårsaket av virus ved å kjenne på de submandibulære lymfeknutene dine. Om de er ømme og palpable med en knudrete tekstur har du en infeksjon. Hvis ikke er du bare dårlig til å pusse tennene dine og syter mye.

En lege kan forresten ikke hjelpe deg så mye når det kommer til symptomer i munnhulen. Gå til en tannlege med spesialisering i kjeve- og slimhinnelidelser.
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

FV
    FV er ikke aktiv
    Ble medlem
    11-2006
    Takker for svar, Vio!

Jeg er hverken arbeidsledig, er alkoholiker eller har aids, og jeg håper for all del jeg ikke har leukemi. Jeg tror selv at jeg er veldig flink til å pusse tennene mine, 2-3 ganger til dagen.
    Hvor ligger de submandibulære lymfeknutene mine? Du mener at dette ikke behøver å noen sammenheng mellom infeksjonen i halsen?

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Nok en digresjon fra min side, men er det helt heldig å pusse tennene opp til tre ganger om dagen?

FV
    FV er ikke aktiv
    Ble medlem
    11-2006
    Folk har veldig forskjellige meninger om det virker det ut som. Noen sier vel nei, andre sier ja. Jeg pusser heller tre ganger om dagen to minutter hver gang i steden for to ganger tre minutter.

Must be an emergency! Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel sin avatar
    Ble medlem
    06-2006
    Alder
    27

FV
    FV er ikke aktiv
    Ble medlem
    11-2006
    Så du mener at jeg har fått betente sår på innsiden av kinnet, oppe i ganen, på tungen og innsiden av leppen pga at jeg ikke er flink nok til å pusse tannkjøttet?
    Jeg hadde regulering da jeg var ung og lærte meg at det var viktig å pusse tannkjøttet også, men kanskje jeg ikke er nøye nok.

Must be an emergency! Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel sin avatar
    Ble medlem
    06-2006
    Alder
    27
    Jeg har ikke grunnlag til å trekke noen konklusjoner, men jeg la den der i tilfelle det kunne være årsaken ettersom det er veldig vanlig å ha dårlig teknikk på tannpussen.

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Har du hatt feber? Du får google på bilder av nevnte samt primær herpetisk gingivostomatitt.
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

FV
    FV er ikke aktiv
    Ble medlem
    11-2006
    Jeg hadde feber, ja. Så svettet jeg som en gris, måtte skifte på sengen to ganger samme natten. Begynner å komme seg nå da, litt hovne tonsiller enda og sår i ganen, men klarer iallefall å få i meg mer enn 500 kcal om dagen så da er jeg happy.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.