+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 4 av 4

Tråd: Stråle-smerter i armen.

Medlem Oracle har slått av rykte Oracle sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Alder
    43

Question Stråle-smerter i armen.

Har på de siste treningene hatt ubehag i høyre skulder. Tipper at det er i rotator cuff problemet ligger, men er ikke sikker. Kjenner ubehag spesielt når jeg kjører bryst og skulder-øvelser.

I går begynte det imidlertid å stråle smerter ut i armen selv om jeg ikke trente. Smertene har fortsatt i dag, og det er veldig irriterende. Er dette noe som kommer som følge av skulderen? Noen som har erfaringer med slike smerter? Hva gjorde dere med dem osv.? Takker for svar! :svak:

Medlem Bingokongen er et navn kjent av alle Bingokongen er et navn kjent av alle Bingokongen er et navn kjent av alle Bingokongen er et navn kjent av alle Bingokongen er et navn kjent av alle Bingokongen er et navn kjent av alle Bingokongen sin avatar
    Ble medlem
    01-2003
    Alder
    35
    Er det rett under kragebeinet og inn i "kroken" der?
    Sitat Opprinnelig skrevet av Miss-Tricky
    Hjelper ikke ha fin kropp når man har 0 sjarm!

HK
    HK er ikke aktiv
    Medlem HK har en flott utstråling HK sin avatar
    Ble medlem
    04-2002
    Fikk sånne smerter den gang jeg trente med feil teknikk i benk. ikke behagelig.

Betennelse i den ene av de to senene som går fra biceps og opp iet spor i skulderen... feil vinkling med vekter kan få den til å gjøre små hopp i dette sporet.

Min løsning var: pause, inntak av gelenkplan, et litt smalere grep på stanga og albuene mer inntil kroppen i nedre posisjon... aldri hatt problemer i skuldrene siden. kjører nesten aldri tungt i skulder sidehev..(nesten rette armer)

Medlem Bingokongen er et navn kjent av alle Bingokongen er et navn kjent av alle Bingokongen er et navn kjent av alle Bingokongen er et navn kjent av alle Bingokongen er et navn kjent av alle Bingokongen er et navn kjent av alle Bingokongen sin avatar
    Ble medlem
    01-2003
    Alder
    35
    Ja det høres riktig ut. Jeg fikk en del problemer i fjor, fikk beskjed om å gjøre en øvelse
    [gullfisk]som jeg selvfølgelig ikke husker navnet på.[/gullfisk]
    Shoulder rolls? Ikke sikker

[dårlig til å forklare også]Handtler fra 5-15 kg dep på styrke. Overarmen vannrett ut til siden for kroppen, og underarmen i vinkel 90€, og løfte denne opp over skuldrene. Overarmen vannrett hele rep. Skulle visst lette på presset mot scenen/muselfestet som antagelig var i klem. [/dårlig til å forklare også]
    Sitat Opprinnelig skrevet av Miss-Tricky
    Hjelper ikke ha fin kropp når man har 0 sjarm!

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Sinnsykt vondt i armen
    By Chris in forum OT
    Svar: 17
    Nyeste innlegg: 01-08-03, 17:12
  2. Smerter i håndleddet
    By Cera in forum Skader
    Svar: 8
    Nyeste innlegg: 29-06-03, 15:43
  3. smerter i midten av ryggraden
    By bjarnebanan in forum Skader