Nytt problem sjokkerende nok, strakk venstre brystmuskel åtte måneder siden. Kjentes det gjor jævlig vondt på 10'ende reppen 110 flatbenk, og at muskelen var steinhard etterpå samt strammet seg hele tiden. Fortsatte treningen litt til med lette vekter da det ikke gjor spesielt vondt ,men brystet føltes bare stramt hele tiden.
Senere på dagen skulle hente noe ned over hodehøyde, og det føltes som om jrg fikk hjerteinfarkt, spinnvill smerte i brystet hver gang hånden kom over hodet.
Pauset en måned før jeg prøvde igjen, pauset en måned til, men fremdeles smerter. Ble deretter syk med kyssesyken, så jeg har nå ikke trent bryst på 7 måneders tid, og ser at muskelen ser deformert ut, samt den er stram og vond enda selv jeg ikke har trent brystet.
Var til lege i dag, men det var en turnuslege uten selvinnsikt og peiling som påstå man ikke kunne feste muskler igjen hvis de røk, så han var lite hjelp i. Kan ikke forsto hvorfor ett serviceyrke som lege tiltrekker seg så mye folk som ikke er interressert i å samhandle med andre leger. Man burde kanskje skaffet seg ett annet yrke da.
Uansett, dedt jeg lurer på er om folk har vært borti lignende før og hva de har gjort. Fikk fysioterapi henvisning, men synes det er lite effekt i slik. Noen forslag.

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat
..