+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 26 av 26

Tråd: Strekkmerker

Kliss nytt medlem Sudan is on a distinguished road
    Ble medlem
    10-2002

Strekkmerker

Hele overarmen er nesten dekket av strekkmerker, hva kan jeg gjøre??
    Får bare fler og fler for hver bicepstrening.
    Og Hvorfor?? [/quote]

Bronse Member SkRomt har en flott utstråling
    Ble medlem
    10-2002
    Når jeg var hos legen sa han at strekk merker var genetisk, svak bindevev mellom huden, eller det var fordi muskelen vokste raskere enn huden, ved bruk av AS, eller hvis du ikke har trent før og er inne i en voldsom vekstperiode, puberteten, første månedene på trening. Har strekk merker også, ikke så veldig store, du burde smøre deg inn med en form for lotion 2 ganger daglig, og kanskje ta det litt med ro med treningen. Jeg har ikke fått vekk mine strekkmerker, hatt dem i 1 år nå. Men de er ikke blitt noe større så vidt eg kan se.

Kliss nytt medlem tynnj-tynnj is on a distinguished road
    Ble medlem
    08-2002
    Ska visst fønk bra me nattlysålje! Har brukt de sjøl, å de kjennjes faktisk ut såm om hudn bli litt "gummiakti"...
    "When you can make you`re tounge 6 feet long and lick my balls from across the room, THAT`S when I`m impressed!"

Superior newbie boXer is a jewel in the rough boXer is a jewel in the rough boXer sin avatar
    Ble medlem
    02-2002
    brukt forskjellige salver med yohimbe HCL , med stor suksses på strekkmerker, er vært plaget mye med strekkmerker ( også på rygg og mave etter stor overvekt i tenårene)

Beklager jeg kan ikke hjelpe til å skaffe yoHCL, sorry

Bronse Member NOFATZO is on a distinguished road
    Ble medlem
    04-2002
    Alder
    43

Re: Strekkmerker

Sitat Opprinnelig skrevet av Sudan
    Hele overarmen er nesten dekket av strekkmerker, hva kan jeg gjøre??
    Får bare fler og fler for hver bicepstrening.
    Og Hvorfor??
    [/quote]
    Har en kamerat som er litt "fyldig", han begynte med bol, han eksploderte i størrelse, og styrke. Han fikk strekkmerker av den grunn. Han må desverre leve med disse resten av livet.
    "Go for the mass!"

Medlem MUSCLEGAIN is on a distinguished road
    Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av boXer
    brukt forskjellige salver med yohimbe HCL , med stor suksses på strekkmerker, er vært plaget mye med strekkmerker ( også på rygg og mave etter stor overvekt i tenårene)

Beklager jeg kan ikke hjelpe til å skaffe yoHCL, sorry
    Hmm.. .mener du at du har brukt yohimbe HCL på eksisterende strekkmerker, eller at du har forbygget strekkmerker med HCL??

Trodde ikke at strekkmerker kunne gjøres noe med, med unntak av mulige kirurgiske inngrep.

Litt mer feedback på dette hadde vært topp

-Musclegain-

Superior newbie boXer is a jewel in the rough boXer is a jewel in the rough boXer sin avatar
    Ble medlem
    02-2002
    på eksisterende merker, merket ved en tilfeldighet at de som er på siden ble nesten usynlige der hvor jeg hadde brukt yoHCL, gjorde forsøk foran under navle samme der, de blir bortimot usynlige har ikke prøvd på bryst og biceps

Medlem MUSCLEGAIN is on a distinguished road
    Ble medlem
    03-2002
    10 poeng for raskt svar da, Boxer !!!!

Hmm.. må si jeg er overrasket over effekten..
    Takk for info'n!

-Musclegain-

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Prøv Aberela ,(resept hos legen).

Yohimburn,lipoderm (YohHcl) kan og gjøre mye skulle jeg tro samtidig som du mister fett da

Medlem Mariah is on a distinguished road
    Ble medlem
    09-2002

Re: Strekkmerker

Strekkmerker er genetiske så du vil nok aldri klare å forhindre de helt, det som er like dumt er at du aldri blir kvitt de igjen, men de bekner så det vil se bedre ut etterhvert.

Det du kan gjøre får å holde det i sjakk og å prøve å forhindre nye er å passe på at hunden får nok fuktighet, pass på å drikk mye og å få i deg riktig næring i tillegg til at du smører deg inn med fuktighets kremer/oilje/lotion ofte. På den måten blir huden mer elastisk og vil tåle mer.
    Eg leste på en side for gravide (som da er veldig utsatt for strekkmerker) at for å forhindre strekk merker må du passe på at du smører fuktigheten hardt ned i huden, for det er det undeste hudlaget av i alt tre, som ikke kommer seg.
    Det finnes mangen "vidunderkurer" mot strekkmerker og celulitter, de fleste er dyre og uten effekt, eg spurte flere forsjellige ekspeditriser her for en stund siden (meg og shopping , you know...) og de anbefalte alle den nye serien til loreal, den er fatisk den billigeste også, 134 kr mot andre produkter som koster 900!!
    Da mener eg den derre slim, et eller annet fra loreal, den hjelper mot cellilutter (sikkert ikke no problem for deg) og strekk merker, det finnes også body lotion, body spray og scrub i denne seien.

Om du føler deg litt feminin med bodylotion som ofte har en kvinnelig eller unisex lukt, så finnes det også serier for menn, i alle pris klasser, blandt annet har nivea, biotherm og the bodyshop egne serier for menn

Medlem massoldier is on a distinguished road
    Ble medlem
    07-2002
    har begynt å kikke litt rundt etter "kur" for dette problemet etter at jeg fått større merker der jeg hadde fra før. Det skal finnes en syre kur og laser kur, men resultat er ikke bevist vitenskapelig.

Ble medlem
    02-2002
    gjorde forsøk med zinksalve i sin tid, dette bremset ganske sikkert utviklingen på de strekkmerkene jeg hadde på bryst og biceps.

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Eneste rådet jeg har mot det er sol, sol får strekkmerker til å blekne litt ihvertfall.

Platinum Member Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    kan ikke noen poste et bilde av et strekkmerke da?

Bronse Member SkRomt har en flott utstråling
    Ble medlem
    10-2002
    natusan baby olje funker også vil eg si, vet ikke effekt over tid da, men de begynte å forsvinne, mulig at det er bare midletidig og at det skjer bare hver gang man smører seg

Bronse Member Tobb is a jewel in the rough Tobb is a jewel in the rough Tobb is a jewel in the rough Tobb is a jewel in the rough Tobb is a jewel in the rough Tobb sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    27
    Sinktilskudd! --> meir elastisk hud.
    Va ein diskusjon på iform for ei stund sia. Søk etter den!
    "Går det så går det. Går det ikke, så går det over."

Satyr blah is a jewel in the rough blah is a jewel in the rough blah is a jewel in the rough blah sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av Byggern
    Prøv Aberela ,(resept hos legen).
    Aberela, hvor bra funker dette?

Og hvor får jeg kjøpt zinksalve? helsekosten?

Kliss nytt medlem tynnj-tynnj is on a distinguished road
    Ble medlem
    08-2002
    her er et bilde av et strekkmerke: ~~=---~-~=- Du har også de som går vertikalt:

i
    {
    I
    !
    #
    !
    )
    ]
    !
    Y
    "When you can make you`re tounge 6 feet long and lick my balls from across the room, THAT`S when I`m impressed!"

Ble medlem
    09-2002
    Og hvor får jeg kjøpt zinksalve? helsekosten?[/quote]

Sinksalve får du kjøpt på apoteket og dagligvare handelen, du finner den som regel i baby hyllene, men det er mulig noen helskekost butikker selger den også. Den fra natusan er ganske feit og tar tid før han når inn i huden (min iallefall)

Ble medlem
    09-2002
    blah: Sinksalve får du kjøpt på apoteket og dagligvare handelen, du finner den som regel i baby hyllene, men det er mulig noen helskekost butikker selger den også. Den fra natusan er ganske feit og tar tid før han når inn i huden (min iallefall)

Tobb: tar du sink som kosttilskudd?

Medlem laban har slått av rykte laban sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    30
    Jeg synes også at nattlysoljen gir meg en gummiaktig hud....meget bra,slipper å holde på med all den lotion oppleggene!

laban

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Aberela får du hos legen

Bronse Member Tobb is a jewel in the rough Tobb is a jewel in the rough Tobb is a jewel in the rough Tobb is a jewel in the rough Tobb is a jewel in the rough Tobb sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    27
    Mariah: Tja. Har tatt ein eigen pille for da før. Men tok eg det berre gjennom ein mutiltab.
    Kva då?

Strekkemerka mine har gått kraftig tilbake!
    "Går det så går det. Går det ikke, så går det over."

Kliss nytt medlem [icebreaker] is on a distinguished road [icebreaker] sin avatar
    Ble medlem
    01-2003
    Har alltid tenkt på strekkmerker som en dokumentasjon på at treningen har "virket"....
    Eat BIG Train BIG Sleep BIG

Sett opp intensiteten et par hakk til!!!

Kliss nytt medlem Zoria is on a distinguished road
    Ble medlem
    02-2003
    Først fikk jeg strekkmerker i puberteten. Da disse nesten var borte ble jeg gravid, strekkmerker igjen. Nå fire år etter har jeg fremdeles merkene, men skulle gjerne hatt de bort. Funker forslagene her forebyggende??? I det man holder på å få dem??? Er det håp for gamle merker også???
    LET IT ROCK!!

Superior newbie bruker slettet Ukjent bruker
    Ble medlem
    04-2002
    Alder
    27
    har strekkmerker, gamle og nye

De er på overarmene, litt på albuedelen av venstre underarm. Litt på latsene, forside skulder, mellom skulder og bryst... ja, jeg vet ivertfall at treningen/kostholdet virker. Da jeg begynte å trene gikk jeg opp 1cm hver andre måned på overarm, og får stor pump på armene og brystet under trening, noen ganger også kongepump på skuldrene. Så huden strekkes en del.

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Strekkmerker på DC :-|
    By xray in forum Trening
    Svar: 18
    Nyeste innlegg: 10-09-05, 10:16
  2. Strekkmerker
    By Look in forum Trening
    Svar: 26
    Nyeste innlegg: 15-03-04, 21:19
  3. strekkmerker!!!
    By terna in forum Trening