+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 6 av 6

Tråd: Surkling i bryst/øvre luftveier

Egendefinert brukertittel Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather sin avatar
    Ble medlem
    04-2004

Surkling i bryst/øvre luftveier

Kjenner jeg har en form for surkling av et slag i bryst/øvre luftveisregion. Merker ikke noe til den med mindre jeg tar noen tunge pustedrag. Kan provosere frem noe hoste dersom jeg ekshalerer veldig dypt. Men merker ellers ikke noe begrensinger i forhold til aktivitet. Tilstanden ellers er fin, kan være noe trøtt, men usikker om dette stammer fra lite søvn eller dette. Tenker uansett å sjekke det hos legen i nærmeste fremtid. Men er det noen med tanker ang. hva det kan være?
    Everyone is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will spend its whole life believing it is stupid.

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Lungeødem. Fløgging. Blabla. Søk på Wrong Diagnosis
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    for mye sigg, slutt å røyke.
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

Egendefinert brukertittel Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Jeg røyker ikke
    Everyone is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will spend its whole life believing it is stupid.

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Du har antakelig et eller annet form for ødem. Spørsmålet er hvorfor du har et lungeødem. Er du genetisk disponert for surfaktant-defekter? Noen i slekten som ikke klarer å omsette enkelte aminosyrer (vanlig genetisk årsak)? Klamydia på lungene? Lungebetennelse? Spesielt høyt blodtrykk (i det korte kretsløpet)? Tatt overdose på efedrin i dag?
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Ble medlem
    04-2004
    Jeg kan vel svare nei på de fleste spørsmålene, med forbehold av genetisk forårsaking og at jeg ikke har noen sykdommer så vidt jeg vet.

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Øvre bryst
    By Lefsa in forum Trening
    Svar: 10
    Nyeste innlegg: 05-09-07, 16:35
  2. Øvre rygg
    By jess mAn in forum Trening
    Svar: 17
    Nyeste innlegg: 19-04-06, 20:27
  3. vondt i øvre del av magen
    By brasco in forum Kosthold