+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 8 av 8

Tråd: Svettetokter etter trening?

Medlem t-mobile er et navn kjent av alle t-mobile er et navn kjent av alle t-mobile er et navn kjent av alle t-mobile er et navn kjent av alle t-mobile er et navn kjent av alle t-mobile er et navn kjent av alle
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    29

Svettetokter etter trening?

Dei siste ukene har jeg fått voldsomme svettetokter om natta etter harde treningsøkter. På treningsfrie dager har jeg ikke fått dette om natta.

Våkner og er våt i håret, boxer er gjennomvåt sammen med sengetøyet. og svett på hele kroppen.Hva kan det være? Har økt treningsmengden i høst, og kjører 3 hardøkter i uka med kondisjon og 2 rolige. Ligger på 10 treningstimer i uka.
    Du savnes Ullrich....

Er hat es nie leicht gehabt aber er hat immer gekampft

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Kan det ha noe med blodsukker å gjøre ? ikke at jeg har peiling men er det kun når du har trent så ... vet ikke helt men slenger bare ut en tanke. Kanskje skaffe deg en blodsukkermåler og sjekke når du opplever dette

Medlem t-mobile er et navn kjent av alle t-mobile er et navn kjent av alle t-mobile er et navn kjent av alle t-mobile er et navn kjent av alle t-mobile er et navn kjent av alle t-mobile er et navn kjent av alle
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    29
    På treningsfrie dager sover jeg som normalt om natta. Tenker å ta en tur til legen

En sånn du tenker på NK? Freestyle Lite blodsukkermåler - Vitusapotek

Trodde ikke sånt var så billige
    Du savnes Ullrich....

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    De er billige de der, har en slik selv som jeg brukte før i tiden da jeg drev og forsket på karboinntak i forhold til trening og slikt
    Kjekt å ha, jeg bare tenkte litt på dette med svettetokter og folk som har diabetes og slikt, kanskje det kunne være noe i det og da er det jo greit å kunne vite om blosukkeret er lavt/høyt osv

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Dette har skjedd med meg under to omstendigheter:

A) Da jeg hadde en ekstremt fysisk jobb som flaske- og pallestabler for ringnes. 14 timer dagen. Da jeg kom hjem måtte jeg kompensere ved å spise 400g kjøttdeig, 200g pasta og en halvkg ost i én sitting før jeg la meg. Våknet alltid av at sengen var marinert i svette. Stort måltid før man legger seg altså.

B) Kyssesyke.
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

member jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    23
    Jeg mener å ha hørt at det kan være flere grunner til nattesvetting. Sykdom (bla sukkersyke) er en (men det har du kanskje utelukket?). Ellers er lavt blodsukker noe som kan føre til slike svettetokter, det kan også skyldes økt metabolisme/stoffskifte.
    jeg er ikke tynn, jeg har bare liten muskelmasse

The blogg =)

Ble medlem
    09-2004
    Alder
    29
    Tok meg treningsfri igår, spiste mye i hele går. Hadde ikke noe problemer inatt. Får prøve med en økt igjen idag, se hva som skjer inatt
    Du savnes Ullrich....

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Trenger ikke være noe annet en økt forbrenning pga treningen. Helt normalt og jeg hadde ikke bekymret meg, gjør det heller ikke da jeg spesiellt svetter heftig om nettene etter refeeden min.

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Etter trening
    By Kebabmannen in forum Kosthold
    Svar: 5
    Nyeste innlegg: 29-01-10, 16:44
  2. Mat etter trening
    By gard in forum Kosthold
    Svar: 3
    Nyeste innlegg: 16-10-06, 12:54
  3. Etter trening?
    By Fitnessfrosk in forum Kosthold