Siste halvåret har jeg hatt problemer med at jeg blir veldig svimmel når jeg trener.
Blir helt bleik og svartner for meg. Det er veldig ubehagelig! Før var det kun de dagene jeg trente bein, men nå som jeg trener et mer krevende program så skjer dette nesten hver økt. Og det gjør at jeg har problemer med å fullføre øktene.
Trodde at dette kunne ha noe å gjøre med høyt blodtrykk, men har sjekket meg jevnlig og blodtrykket mitt er veldig fint. Pulsen min er dog fremdeles høy etter treninger, oppimot 100 i "hvilepuls" 20-30min etter trening. Og det gjør det vanskelig å innta mat, for bare det å snakke eller spise er utrolig slitsomt og kan gjøre at jeg blir enda mer svimmel eller synet blir slørete og at jeg kaldsvetter.
Har lest litt på nettet, og noen sier at sånn kan skyldes jernmangel. Men jeg spiser rimelig jernholdig mat.
Any ideas? Det føles ikke helt normalt.
Edit:
For tida spiser jeg lite karbs, tilnærmet null karbs på treningsfrie dager og 100-150gram karbs totalt på treningsdager fordelt på (frokost, pre og post workout). Men problemet var der da jeg spiste høykarbs også.

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat
. Men siden ingen andre svarer deg,kan jeg komme med en 2-3 ting..
alt av input om det er egne erfaring eller lissom medisinkunnskap hjelper!