Har i det siste spist venom hyperdrive som jeg kjøpte i sverige for å deffe. Dette funker helt fint - bortsett fra hvis jeg drikker alkohol. Tirsdag var jeg på flasken, og når jeg kom hjem hadde jeg HØY puls, 140-150 slag i minuttet over flere timer. Virker som alkohol forsterker dette veldig? Er omtrent ingen økning i edru tilstand. Og jeg merker forbrenningen er høy. Er varm og urolig.
Det skal tillegges at jeg var en smule stresset den kvelden, men selv om jeg slappet av så dundret pulsen videre.
Igår var jeg ute igjen, og hadde ikke tatt noen stor dose (hadde ikke det sist heller, og tar dette om morningen og drakk jo på kvelden)...Igår natt satt jeg og hadde en samtale, så merket jeg pulsen begynte å stige. Tidligere på kvelden hadde jeg merket krampetendenser i div muskler selv om jeg tok 1,2 gram magnesium fordi jeg merket tendenser tidligere på dagen.
Pulsen steg opp i bortimot 150 og jeg følte meg direkte uvel og brukte vel 30 min på å gå en tur som tar 15.
Det virker for meg som om produktet gjør kroppen mye mer følsom for adrenalinutskillelse/ev. opptak? Var jo 18 timer siden inntak at jeg fikk takykardia. Er dette mulig?
Hva med koblingen med alkohol? er jo symptomfritt med mindre det blir noen drinker. Hvorfor?
En annen ting: I stad lå jeg i sengen og prøvde å sove litt mer. Tenkte på noe ubehagelig og da raste pulsen til det dobbelte? Synes det virker som adrenalinproduksjonen min har blitt helt ADHD.
Noen innspill?

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat