old news esse![]()
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar
au shit, hvordan går det ann?
Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups
- Pricilla Queen of the Dessert -
Håper det ordnet seg, han har de råeste armene jeg har sett.
RockyRock
tror du det var pain eller!![]()
Ryke av en sene er ganske god pain, ihvertfall på tommelen. hehe....skadet festet i tricepsen engang, på franskpress faktisk. Var vondt lenge, men gikk bra til slutt![]()
In this life we get only those things for which we hunt, for which we strive, and for which we are willing to sacrifice.
har ryki muskelfeste/senefeste i skuldern for et års tid tilbake..det var greit med pain. Greide nesten ikke å kle på eller av meg på flere dager. Fått sånn kul oppå skuldern nå også...hmm
En jeg kjenner røk av bicepsfestet og han sa at det var ikke noe vondt. hmmm
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar
alt som har med ryking av muskler/sener (fester) omhandler nok endel pain..
Så ikke bra ut det der!
Jeg rev av hele muskelfestet til brystmuskelen, siden vi ikke har noen nerver her gjor dette ikke noe spessielt vondt. Ble bare litt svimmel og kvalm![]()
Kanskje det blir det samme som å ryke av akilleshælen. Kjenner et par som røket den og det var heller ikke "veldig" vondt. Hun ene sa at hun hørte et smell (akilleshælen er som en strikk) når hun var på vei opp trappa, men merket ingenting før hun satt seg ned på sofaen 2min etterpå.
Thomas sa nå i allefall at det ikke var spess vond - mer skikkelig ubehagelig lissom![]()
NORKOST - yammi!!!!