Heisann.
Tenkte jeg kunne høre om det var noen av forumets kloke sjeler som har vært borte i, eller har kunnskap om hva man skal gjøre ved tinnitus, og hvilken behandling som finnes.
Går nå 3 natten uten søvn, noe som er rimelig irriterende siden jeg er utrolig trøtt, men får ikke sove pga ekstrem susing i høyre øret. Har i tillegg ett balanse problem i høyre øret som når jeg får en "smell lyd" i øret, så går det ca 10-20 minutter før jeg mister all balansen, blir gående som en fyllik, og blir så kvalm at jeg må spy. Dette skjedde kl 19 i dag, og har lagt i sengen siden det, kvalm og trøtt, men får ikke sove selv hvor trøtt jeg er.
Noen som har vært borti dette før og vet hva som kan gjøres.
Har hatt miste all balanse opplegget annenhver tredjehver måned i halvannet år nå, varer en dag eller to om gangen hvor jeg er helt satt ut.Vært til lege med det, og fikk beskjed om at det var bare sånn, var ingenting å gjøre, late drittlege.
Tinnitus har jeg hatt i rundt 2 måneder tidligere i høst, men det gikk vekk, det samme gjor nesten all hørselen på øret som var rammet, høyre, men no er det tilbake igjen med dobbel styrke, no får jeg ikke sove engang. Vært til lege med dette og, fikk beskjed om at det var ingenting å gjøre med dette heller, og at jeg måtte bare leve med det, det har jeg ikke planer om å godta sånn helt uten videre, så håper noen her har noen tips.
God natt til dere som får sove, heldige jævler![]()

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat