Heisann.
Jeg begynte å trene styrke igjen for 6-7mnd siden for første gang på flere år for å gå ned i vekt. Jeg fikk noe utslettgreier pga kosthold og ga meg med det da det gjorde vondt i helvete når det utslettet nådde under armene. Jeg spiste lavkarbo og tålte det ikke.
Anyway, jeg begynte å jogger så og si hver dag i stedet. Har gått ned over 30kg og er på matchvekt, og nå har jeg lyst til å begynne å trene styrke igjen.
Men det virker som svetting i isende kulde har gitt meg tørr hud gitt. Jeg smører det jo, men det går liksom ikke helt bort iom jeg ikke gir meg med treninga og svettinga.
Må da være noen med eksem eller generelt tørr og sviende hud som trener fast?
Klarer liksom ikke akseptere at jeg ikke skal kunne trene pga det. Ser det er generelle tips for å unngå det "ikke svett" er et av tipsene. Håpløst.
Er ikke hele kroppen da, er under albuene og på innsiden av armene enn så lenge. Er generelt der jeg har vært dårligst kledd når jeg jogga, det begynte etter jeg brukte noe superundertøy fra europris under joggeoutfitten. Never go cheap..
Tar i mot tips om hvordan folk med tørr hud, utslett og/eller eksem takler en treningshverdag.![]()

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat