+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 14 av 14

Tråd: Trening ved sykdom??

Kliss nytt medlem Mr.Blue is on a distinguished road Mr.Blue sin avatar
    Ble medlem
    01-2007
    Alder
    40

Unhappy Trening ved sykdom??

Jada jeg veit det ikke er snakk om skade men følte det var nærmeste plass å spørre.

Jeg sliter litt med treningen for tiden......

Blei sjuk her rett før jul og trente derfor ikke(litt under en uke) så kom jula og da fikk jeg desverre ikke anledning til å trene

Og nå som motivasjonen var på topp for å kjøre hardt på fremmover,Ja da kom den jævla forkjølesen igjen
    Sitter her med feber,snørr og skallebank.

Dermed blir vel etter mye tjitt tjatt spørsmålet som følger:

Hvor "syk" kan du være å alikavel trene uten å kun oppnå nedbryting av fysisk og psykisk helse?

Håper noen har noen gode svar/tips da jeg vil/skal fortest mulig tilbake til gymmen.

Stakkars megdildoballs
    Hold deg iform for din egen skyld.

Gold Member Yngwie er et navn kjent av alle Yngwie er et navn kjent av alle Yngwie er et navn kjent av alle Yngwie er et navn kjent av alle Yngwie er et navn kjent av alle Yngwie er et navn kjent av alle Yngwie er et navn kjent av alle Yngwie er et navn kjent av alle Yngwie er et navn kjent av alle Yngwie sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    24
    Bli helt frisk før du begynner. Du vil sansyligvis ikke prestere noe som helst på trening heller, nå som du er syk.

Ble medlem
    01-2007
    Alder
    40
    Hadde meg et forsøk igår med det var nedslående dårlig resultat.

LAAAAAAAAAAAAANGT under hva som skulle vært prestert.

FV
    FV er ikke aktiv
    Rusbrus-prinsen FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV sin avatar
    Ble medlem
    11-2006
    Hva med idag? Ble det trening?
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Kunne aldri falt meg inn å betale penger for å sende en bekreftelse på åååhh du er så fiin azzzz håper du blir rik og drukner i kølle. come the fuck on, de greiene der er så idiotisk at jeg blir kvalm.

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Har jeg over 39.et eller annet drar jeg ikke på trening. Hvis ikke drar jeg og trener etter formen
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Ble medlem
    01-2007
    Alder
    40
    Sitat Opprinnelig skrevet av FV Vis post
    Hva med idag? Ble det trening?

Nix, blei ikke noe igår gitt.
    Ikke blei det å gå på jobb idag heller,spørs om ikke det blir en tur til Doktor Dyregod i morra om det ikke har blitt noe bedre.......

Kanskje han har noen pilletriller som hjelper mot denna dritten.

Animal:

Det er jo ikke akkurat mye energi ved ved feber fra 39 og opp da, men er det hensiktsmessig og sundt for kroppen og trene i det hele tatt når man har feber??
    Er ikke feber en infeksjon/betennelse eller noe i kroppen da?

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Vet ikke om du leste det jeg skrev men, har jeg mer enn 39 i feber holder jeg meg hjemme. Hvis ikke pleier å jeg å dra, om det så bare for å trene 2 sett mage.
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

FV
    FV er ikke aktiv
    Rusbrus-prinsen FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV sin avatar
    Ble medlem
    11-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av Mr.Blue Vis post
    Nix, blei ikke noe igår gitt.
    Ikke blei det å gå på jobb idag heller,spørs om ikke det blir en tur til Doktor Dyregod i morra om det ikke har blitt noe bedre.......

Kanskje han har noen pilletriller som hjelper mot denna dritten.

Animal:

Det er jo ikke akkurat mye energi ved ved feber fra 39 og opp da, men er det hensiktsmessig og sundt for kroppen og trene i det hele tatt når man har feber??
    Er ikke feber en infeksjon/betennelse eller noe i kroppen da?
    Ja, du var dypt savnet idag, det lille prosjektet vårt mangler det lille ekstra touchet som du kunne gitt det
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Kunne aldri falt meg inn å betale penger for å sende en bekreftelse på åååhh du er så fiin azzzz håper du blir rik og drukner i kølle. come the fuck on, de greiene der er så idiotisk at jeg blir kvalm.

Ble medlem
    01-2007
    Alder
    40
    Sitat Opprinnelig skrevet av Animal Vis post
    Vet ikke om du leste det jeg skrev men, har jeg mer enn 39 i feber holder jeg meg hjemme. Hvis ikke pleier å jeg å dra, om det så bare for å trene 2 sett mage.

Joda leste det du skreiv jeg veit du. Ordla meg kanskje litt feil??
    Viste seg og være akutt luftveisinnfeksjon så det har ikke blitt noe trening denne uka men satser på at medisinene tar dritten iløpet av helga så kjører jeg på ifra neste uke.
    Skal bli hærlig å komme igang igjen.

\,,/ d(^_^)b \,,/ Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    24
    lykke til
    alltid greit å bli frisk og yte mer på treninga ^^ hva var grunnen til luftveisinfeksjonen egentlig?
    20 år
    177 "høy"
    73-75kg

I've Allways Been Crazy, But It's Kept Me From Going Insane! My Name... Is Psycho!

Siempre he sido loca, pero es de ir me mantuvieron loco! Mi Nombre ... Psycho!

Treningsdagbok

Kosthold

Bildeprofil

Ble medlem
    01-2007
    Alder
    40
    Sitat Opprinnelig skrevet av Carlsentassen Vis post
    lykke til
    alltid greit å bli frisk og yte mer på treninga ^^ hva var grunnen til luftveisinfeksjonen egentlig?
    Grunnen er ukjent men fikk noe antibiotika så nå er jeg nesten frisk igjen og har hatt en relativt god treningsuke.

Deilig å være tilbake i gymmen

\,,/ d(^_^)b \,,/ Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    24
    så bra, welcome back =D
    20 år
    177 "høy"
    73-75kg

I've Allways Been Crazy, But It's Kept Me From Going Insane! My Name... Is Psycho!

Siempre he sido loca, pero es de ir me mantuvieron loco! Mi Nombre ... Psycho!

Treningsdagbok

Kosthold

Bildeprofil

Kliss nytt medlem slagelse har slått av rykte slagelse sin avatar
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    24
    Hvis man merker at man begynner å bli dårlig - altså tidlig startfase av forkjølelse, influensa så har jeg trent og "svettet" bort sykdommen før den bryter skikkelig ut. Det har fungert greit, MEN det er ikke alle det funker for.

Hvis det høres dumt ut her, så beklages det. Men jeg har opplevd dette og det har ikke vært noe dumt. Men hvis man blir skikkelig dårlig - så er det en uskreven grei regel at man holder seg innenfor til man er helt bra.

Satyr blah is a jewel in the rough blah is a jewel in the rough blah is a jewel in the rough blah sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    27
    Er selv i slutten av en kraftig forkjølelse som har satt
    meg ut av spill noen dager nå, trente første dagen
    selv om jeg følte meg jævli.
    Ble ei helvetes tung økt, men fikk nå trena
    Slik som jeg tenker så har kroppen nok å gjøre/fikse
    når man er syk, så jeg unngår å gi den unødvendig
    ekstra arbeid.

Har hatt meg noen dager nå med kun masse god mat
    og avslapping, begynner å bli noe friskere nå om enn
    noe snufsete og tett i pappen enda.

*frustrert over å ikke få trent*
    “Having a pump is like having sex. I train two, sometimes three times a day. Each time I get a pump. It’s great. I feel like I’m coming all day...”

- Arnold Schwarzenegger

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.