+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 10 av 10

Tråd: Tretthetsbrudd

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31

Unhappy Tretthetsbrudd

noen som har hatt dette her? jeg har merket smerte på utsiden av venstre ankel/legg, og begynner å innbille meg at det kan være et tretthetsbrudd. det gjør vondt hvis jeg trykker på den, og det gjør vondt hvis jeg vrir på benet. tipper golfen han ha noe å si er, da venstre ankel får en del juling som dere ser av videoen:

(ja jeg vet, svingen suger...men det er en annen story)

skal til legen om 14 dager, og skal nevne det for han da, men hvis noen av dere har noen innspill så fyr løs.
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

Supermod altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Innspill: Slutt med dette golf tullet og fokuser 100 % på vekttrening i stedet!

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    hehehe...DET er ikke aktuelt.

Supermod altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Så begyn med luftsport som sidehobby i stedet. Da slipper du slike teite diffuse belastningsskade symptomer. Med luftsport er det enten frisk eller skikkelige traumer; og beinpiper som stikker ut av armer og bein, utslåtte tenner og blod som spruter er lettere å diagnostisere enn kjedelige tretthetsbrudd

Men seriøst, slike ting som du beskriver er ofte vanskelig å diagnostiserer. Et besøk til naprapat kan kanskje oppklare noe. Håper du du finner ut av dette.

Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    jeg har så høydeskrekk at jeg heller vil bli sugd av en steinbit før jeg beveger meg opp i en hanglider....men takk for forslaget..hehe

Yoked mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo sin avatar
    Ble medlem
    11-2008
    .
    I Just Love The Way You Talk About Me

Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    skal gjøre det, lurte bare på om noen her hadde vært borti noe lignende. håper at det bare er en bagatell

Bronse Member Figuz is a jewel in the rough Figuz is a jewel in the rough Figuz is a jewel in the rough Figuz is a jewel in the rough
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    23
    Golf er gay
    Ain't nothing to it, but to do it!

Gladfeit! kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    25
    Det syntes jeg og, før jeg prøvde det. Morsomt for konkuranse aspektet av det. Men nå er jeg som en Happy Gilmore da. Jeg drar ikke på meg pique skjorten for og si det slik.
    He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"

Dr Low kick Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    er du rik veggiss?
    - Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine