+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 22 av 22

Tråd: Trevler i hendene

Platinum Member Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    27

Trevler i hendene

Hvordan kan man bli kvitt trevlene i hendene? Jeg prøver å bruke drareimer så lite som mulig, og grepet blir bedre, men jeg får så jævlig med trevler "under" fingrene. Noen tips til hvordan man kan bli kvitt dette problemet?

Rå som få! adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    hansker.

da får du like myke hender som jan thomas igjen.
    "Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

Gold Member Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    20
    Ekte menn har nettopp dette.
    Sitat Opprinnelig skrevet av wankstarr Vis post
    Jeg har gått på turn, og blitt kjent med en del yngre jenter..hehe. Hun er voksen for aldern også:) haha

Latsabb tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Sandpapir?

Rå som få! adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    hehe, eventuelt om man fortsatt har trevler i hendene, så har man ikke vært sulten nok
    "Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

-passar under sängen Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo sin avatar
    Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    fil/klipp de bort hvis det er såå plagsomt, er jo død hud

syns det er tøft med trevler jeg^^
    www.mthereseo.blogg.no

Gold Member Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    Alder
    26
    Magnesium hvis du ikke bruker det.

Raygunz Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Jeg sleit også endel med trevler og endte alltid opp med å bite de av.
    Tilslutt kjøpte jeg bare et par hansker og trener med de enda, like greit.
    Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!

Judge, Jury & Executioner Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Trevler? Eller træler?
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    vorter?
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

Judge, Jury & Executioner Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    klams?
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

har 20kg biceps Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    mannehender!
    'Feo, Fuerte y Formal'

Mentalt utfordret wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    Det heter træler ja. Ex'n min pleide å file de vekk faktisk. Haha. Var digg det. Men de kom jo tilbake like fort som de ble fila vekk omtrent..
    Faen så tjukke og kraftige de trælene mine at de får bare være som de er!
    Vil da ikke miste 5-6år med innarbeidet herdet hud!
    Mannen over menn osv. Jessda.
    <3Fitnessfrøken<3

Latsabb tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Testet barberh&#248;vel ig&#229;r. Den tok bra! Brukte dette enslige tilleggsbladet som er p&#229; Mach 5-barberbladene.

Elite Broscientist McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Altså, hvor ufattelig homofilt er det ikke å bruke hansker på trening pluss være redd for trevler?

Kjøss meg mitt i hangarfitta
    I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

Bronse Member v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av McBain Vis post
    Alts&#229;, hvor ufattelig homofilt er det ikke &#229; bruke hansker p&#229; trening pluss v&#230;re redd for trevler?

Kj&#248;ss meg mitt i hangarfitta
    Enig, litt trevler er bare et tegn p&#229; at du har brukt hendan.
    Ler for meg selv n&#229;r e ser mr bodybuilda 15 years old st&#229;r &#229; trener biceps en time med stor gasp bukse og det feteste innen treningshansker.
    Herrefred...

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    salisyltalg

Silver Member Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber
    Ble medlem
    04-2002
    Vinkelsliper(for det brukte HA i sverige for &#229; fjerne tatto p&#229; en som ble sparket fra klubben)
    Lureper:Med tanke på at hun sikkert har forsynt seg av franske cocktailpølser disse månedene, er kanskje et JÆVLA HELIKOPTER NOE OVER THE TOP!

Supermod Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber
    Ble medlem
    07-2002
    Tr&#230;ler i hendene n&#229;r man i tillegg til l&#248;fting ogs&#229; bedriver padling, sykling og oppussing er sjelden en fordel.
    Jeg bruker heller hansker enn &#229; f&#248;kke opp muligheten til andre aktiviter. Hvis noen oppfatter meg som homse av den grunn, s&#229; er ikke livet over allikevel. Men jeg nekter &#229; kysse noen i hangaren, uansett om det er mannevarianten eller kvinnevarienten

Mentalt utfordret wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av Tivoli-kroppen Vis post
    Træler i hendene når man i tillegg til løfting også bedriver padling, sykling og oppussing er sjelden en fordel.
    Jeg bruker heller hansker enn å føkke opp muligheten til andre aktiviter. Hvis noen oppfatter meg som homse av den grunn, så er ikke livet over allikevel. Men jeg nekter å kysse noen i hangaren, uansett om det er mannevarianten eller kvinnevarienten
    Har bedrevet andre ting ved siden av, men aldri opplevd træler som noe som er i veia:P Eneste om man skal kose med jenter, men da bruker jeg bare fingertuppene, så er saken løst!
    <3Fitnessfrøken<3

Supermod Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber
    Ble medlem
    07-2002
    Spesielt med padling hvor &#229;ra hele tiden kommer i kontakt med tr&#230;lene s&#229; blir det fort et problem hvis disse er fremtredende. Ikke et stort et, men nok til at det like godt kan unng&#229;s, hvis mulig. Hvis eneste ulempen er &#229; bli stemplet som homofil blant de seksuelt usikre, s&#229; t&#229;ler jeg det

En padletur best&#229;r fort av et par tusen &#229;retak, og da merkes det godt etter en stund. Hansker er derfor en god oppfinnelse. Det at grepet f&#248;les bedre, er heller ikke en ulempe.

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    samme med golf, funker d&#229;rlig med tr&#230;ler. golf er en homosport uansett s&#229; jeg kan leve med det stempelet
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.