Hvordan kan man bli kvitt trevlene i hendene? Jeg prøver å bruke drareimer så lite som mulig, og grepet blir bedre, men jeg får så jævlig med trevler "under" fingrene. Noen tips til hvordan man kan bli kvitt dette problemet?

Hvordan kan man bli kvitt trevlene i hendene? Jeg prøver å bruke drareimer så lite som mulig, og grepet blir bedre, men jeg får så jævlig med trevler "under" fingrene. Noen tips til hvordan man kan bli kvitt dette problemet?
hansker.
da får du like myke hender som jan thomas igjen.
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."
-Phil Baroni
hehe, eventuelt om man fortsatt har trevler i hendene, så har man ikke vært sulten nok![]()
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."
-Phil Baroni
fil/klipp de bort hvis det er såå plagsomt, er jo død hud
syns det er tøft med trevler jeg^^
www.mthereseo.blogg.no
Magnesium hvis du ikke bruker det.
Jeg sleit også endel med trevler og endte alltid opp med å bite de av.
Tilslutt kjøpte jeg bare et par hansker og trener med de enda, like greit.
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!
Trevler? Eller træler?
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.
vorter?
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
klams?
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.
mannehender!
'Feo, Fuerte y Formal'
Det heter træler ja. Ex'n min pleide å file de vekk faktisk. Haha. Var digg det. Men de kom jo tilbake like fort som de ble fila vekk omtrent..
Faen så tjukke og kraftige de trælene mine at de får bare være som de er!
Vil da ikke miste 5-6år med innarbeidet herdet hud!
Mannen over menn osv. Jessda.
<3Fitnessfrøken<3
Testet barberhøvel igår. Den tok bra! Brukte dette enslige tilleggsbladet som er på Mach 5-barberbladene.![]()
Altså, hvor ufattelig homofilt er det ikke å bruke hansker på trening pluss være redd for trevler?
Kjøss meg mitt i hangarfitta![]()
I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

Vinkelsliper(for det brukte HA i sverige for å fjerne tatto på en som ble sparket fra klubben)
Lureper:Med tanke på at hun sikkert har forsynt seg av franske cocktailpølser disse månedene, er kanskje et JÆVLA HELIKOPTER NOE OVER THE TOP!

Træler i hendene når man i tillegg til løfting også bedriver padling, sykling og oppussing er sjelden en fordel.
Jeg bruker heller hansker enn å føkke opp muligheten til andre aktiviter. Hvis noen oppfatter meg som homse av den grunn, så er ikke livet over allikevel. Men jeg nekter å kysse noen i hangaren, uansett om det er mannevarianten eller kvinnevarienten![]()

Spesielt med padling hvor åra hele tiden kommer i kontakt med trælene så blir det fort et problem hvis disse er fremtredende. Ikke et stort et, men nok til at det like godt kan unngås, hvis mulig. Hvis eneste ulempen er å bli stemplet som homofil blant de seksuelt usikre, så tåler jeg det
En padletur består fort av et par tusen åretak, og da merkes det godt etter en stund. Hansker er derfor en god oppfinnelse. Det at grepet føles bedre, er heller ikke en ulempe.
samme med golf, funker dårlig med træler. golf er en homosport uansett så jeg kan leve med det stempelet![]()
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D