+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 4 av 4

Tråd: Triceps

Kliss nytt medlem EiRo is on a distinguished road
    Ble medlem
    11-2007
    Alder
    28

Triceps

Trente rygg og triceps for 2 uker siden. Mens jeg trente rygg kjennte jeg at venstre triceps ble "varm" ilninger i muskelen.
    Den hovnet opp og ble merkbart større i forhold til den andre.
    Det gjorde ikke vondt, litt ubehagelig kanskje.
    Valgte å kjøre lett triceps pass i stedefor å avslutte, kjennte ikke smerte under noen av øvelsene.
    Ser enno forskjell på musklene, spesiellt når jeg trener.
    Det er nedre del mot albuen(den som vender ut fra kroppen)som er større.

Lurer på om det skyldes skade eller at jeg belaster venstre triceps mer under trening, og derfor får en større muskel på den siden. Vis det er det siste, noen forslag til å pumpe opp den høyre, så den blir likens.
    IRRITERENDE å være skeiv i armene, uansett om det bare er jeg og de jeg spør som ser forskjell.
    Ha en fin dag!!

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Ble muskelen misfarget, gjerne som et blåmerke?
    Det er mulig du har raknet muskelfiber.

Kliss nytt medlem EiRo is on a distinguished road
    Ble medlem
    11-2007
    Alder
    28
    Nei, ingen merker/missfarger i huden. Kom med øvelser til min høyre triceps. Skal fokusere på å bruke høyre muskel mer.
    Ha en fin dag!!

Telepathic Overlord of 8. Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av vio Vis post
    Ble muskelen misfarget, gjerne som et blåmerke?
    Det er mulig du har raknet muskelfiber.
    Hemoglobin ga den første blåfargen. Var det bilirubin som farget det lilla, eller var det grønt? Tenk mann!

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.