+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 8 av 8

Tråd: Ugjevn hjerterytme, farlig?

Svigermor's drøm voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    22

Ugjevn hjerterytme, farlig?

Har hatt en litt uvanlig hjerte rytme det siste halve året. Har dobbeltslag hvert 3.hjerteslag. Dunk, dunk,dunkdunk,dunk,dunk. dunkdunk osv.. Er dette tegn på noe?

Hvert hos legen på militær basen, virket som han trodde jeg ville dimme og ga ikke meg noe annet svar enn at det ikke var noe ille. Noen her som har det samme?
    Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups

- Pricilla Queen of the Dessert -

BOB
    BOB er ikke aktiv
    Silver Member BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte
    Ble medlem
    06-2003
    Om jeg forstår deg rett, så vil du at noen fra FP skal prøve å stille en fjerndiagnose på hjertet ditt ut i fra, "Dunk, dunk,dunkdunk,dunk,dunk. dunkdunk"?

Jeg misforsto deg sikkert totalt.

Hvis du faktisk mener alvor; Kom deg til doktor og få en EKG ASAP.

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Ta et EKG!

Erigert brukertittel LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Dobbeltslag er bare sunt. Ingenting å bekymre seg over!
    http://www.dingsekongen.no

Judge, Jury & Executioner Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Jeg har også ujevn hjerterytme - arytmi heter det vel. Tok EKG, men fant jo selvfølgelig ikke ut av noe.
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    to strikkepinnner -> stikkontakt -> frisk
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

Svigermor's drøm voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    22
    Sitat Opprinnelig skrevet av BOB Vis post
    Om jeg forstår deg rett, så vil du at noen fra FP skal prøve å stille en fjerndiagnose på hjertet ditt ut i fra, "Dunk, dunk,dunkdunk,dunk,dunk. dunkdunk"?

Jeg misforsto deg sikkert totalt.

Hvis du faktisk mener alvor; Kom deg til doktor og få en EKG ASAP.
    mente ikke at noen skulle stille så mye som en fjerndiagnose, men få et innblikk av hva jeg mente. Får komme meg til legen igjen..

Ble medlem
    04-2006
    Alder
    22
    Sitat Opprinnelig skrevet av HITFrank Vis post
    Ta et EKG!
    Skal gjøres. Får stikke innom saniteten i morgen

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder