+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 34 av 34

Tråd: Utslitt!

Come back king Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    39

Utslitt!

Har i lengre tid jobbet veldig mye og hatt mye tidsfrister og ansvar hengende over meg.
    Søndag morgen skulle jeg sette meg foran pc'en for å jobbe litt. Husker at jeg følte meg litt svimmel og at det flimret litt for øynene. Det neste jeg husker er at jeg sitter i en stol med føttene høyt foran meg på et bord.
    Hadde da vært helt bevistløs i + 20 minutter og var helt i ørska i en 10 minutt etter det igjen uten å helt kunne gjøre rede for meg. Ble hentet av ambulanse og har ligget til overvåkning på sykehuset etter det. Er hjemme igjen nå, men er sykemeldt med kjøreforbud.

Er ennå ikke helt sikker på hva som skjedde med meg, men kanskje var det kroppens varsko om å ta det litt med ro i en periode?

It's T-Shirt Time!!!! Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Det hørtes ikke no særlig ut - utrolig kjedelig med ting man ikke vet hva er. Håper du/de finner ut av det.

God bedring
    Sitat Opprinnelig skrevet av Anders92 Vis post
    Sorry,mye testo i kroppen etter en skikkelig jern økt,blir fort aggressiv etter trening!

Telepathic Overlord of 8. Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Det kan skyldes ganning.. :/

Come back king Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    39
    Sitat Opprinnelig skrevet av Hollywood Vis post
    Det hørtes ikke no særlig ut - utrolig kjedelig med ting man ikke vet hva er. Håper du/de finner ut av det.

God bedring
    Takker Hollywood
    Ja hadde vært veldig godt å vite hva som utløste det.

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    39
    Er for lite samer her til at det er ganning.

Silver Member Trallala er et navn kjent av alle Trallala er et navn kjent av alle Trallala er et navn kjent av alle Trallala er et navn kjent av alle Trallala er et navn kjent av alle Trallala er et navn kjent av alle Trallala er et navn kjent av alle Trallala er et navn kjent av alle Trallala er et navn kjent av alle Trallala er et navn kjent av alle Trallala sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    28
    Hva med fjernganning?

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Var da voldsomt.. Håper det ikke er noe alvorlig og du kommer til hektene igjen. Er ikke at du har skoftet treningen for mye siste året som er en medspiller, så du ikke tåler like mye som når du var bedre trent?

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    39
    Sitat Opprinnelig skrevet av PG* Vis post
    Var da voldsomt.. Håper det ikke er noe alvorlig og du kommer til hektene igjen. Er ikke at du har skoftet treningen for mye siste året som er en medspiller, så du ikke tåler like mye som når du var bedre trent?
    Tror nok helt klart at mangel på fysiske aktivitet er med på å senke motstandskraften og den almenne helsetilstanden også ja, men regner med at det er flere faktorer som spiller inn her. Er spent på å få full tilbakemelding fra sykehuset.

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Typisk resultat av overarbeid! De jeg kjenner og vet om som har vært sykmeldt pga seriøst overarbeid har opplevd det samme som deg. Ikke noe å spøke med. Slapp skikkelig av en periode!
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    dette er ikke gøy VÆRE forsiktig MANN!.... men er som man sier! en arbeids hest lærer av en smell til å lytte til kroppen neste gang og ikke gjøre samme feil igjen så se på det på den posetive måten til nesten gang! men VÆR FORSIKTIGT!!!

var sykemeldt i 3 mnd jeg det er lite STILIG...

GOD BEDRING mR.Platon
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    39
    Takker gutter! Ja tar dette ganske alvorlig, ble litt skremt av det.
    Lå på rom sammens med 3 eldre herremenn som alle hadde hatt flere hjerteinfarkt og ble helt satt ut av den livsgleden og det humøret de hadde.

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Platon73 Vis post
    Takker gutter! Ja tar dette ganske alvorlig, ble litt skremt av det.
    Lå på rom sammens med 3 eldre herremenn som alle hadde hatt flere hjerteinfarkt og ble helt satt ut av den livsgleden og det humøret de hadde.
    det skal skremme deg litt! det er det som gjør at det ikke skjer igjen og at du blir flinkere til å lytte på kroppen til neste gang du jobber mye

men å ligge på rom med 3 stk som har alle har hatt hjerteinnfarkt opp å ned i mente var jo ikke akkurat til hjelp da det har nok ikke akkuratt hjulpet på nei...

men se posetivt på det du!! du sitter nå her i dag, kanskje ikke i beste vellstand, men på god vei
    er nok bare litt i sjokk kan jeg tro... er jo egentlig imponerende at du har noen år med jobbing bak deg og ikke enda har vært borti den smellen før...

men som sakt:

GOD BEDRING videre
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Registered User Höckert is a jewel in the rough Höckert is a jewel in the rough Höckert is a jewel in the rough Höckert is a jewel in the rough Höckert is a jewel in the rough
    Ble medlem
    07-2006
    Du er selvstendig næringsdrivende er du ikke? Fort gjort å løpe rett inn i veggen vet du. Håper de finner ut at det fysiske er i orden, og at det kun dreier seg om en generell overbelastning av systemet.

Jeg jobber i helsebransjen og ser daglig folk som har gått seg på en smell. Det som ofte skal til er dette med å lære seg stressmestring. Det å lytte til en avspennings-CD 15-20 minutter før en hopper i seng er en glimrende måte å senke tensjonsnivået i kroppen og kvalitetssikre en god natts søvn.

Her finner du en link til PEPP Norge AS. De er en gjeng tidl "stressofre" som har spesialisert seg på stressmestring. De har noen glimrende avspennings CD'er til en billig penge- bruker de på mine pasienter ( og meg selv når det trengs). Har ikke sjekket ut bøkene deres, men går god for at dette er folk med høyt fokus på kvalitet og faglig innhold.

Ønsker deg lykke til Platon!

http://www.pepp.no/

Amor fati Avsluttet brukerkonto elefantastiskuber Avsluttet brukerkonto elefantastiskuber Avsluttet brukerkonto elefantastiskuber Avsluttet brukerkonto elefantastiskuber Avsluttet brukerkonto elefantastiskuber Avsluttet brukerkonto elefantastiskuber Avsluttet brukerkonto elefantastiskuber Avsluttet brukerkonto elefantastiskuber Avsluttet brukerkonto elefantastiskuber Avsluttet brukerkonto elefantastiskuber Avsluttet brukerkonto elefantastiskuber Avsluttet brukerkonto sin avatar
    Ble medlem
    10-2004
    Oi... Nå ble jeg bekymret for deg her. Hva som er utløsende årsak til hva det måtte være er vel for tidlig å si. Håper at scanning av hodet forteller grunnen til "kortslutningen" Heldigvis er du et menneske som har nok kunnskap til å gjøre ditt for at det ikke skal skje igjen . Hold oss oppdatert og jeg krysser alt for at dette bare var et lite varsel om at du må passe bedre på deg selv.

dr. fatkins tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    41
    ooops, det var ikke bra. Du får holde oss orientert om hva du/de finner ut. Uansett, så har jeg mange kolleger og kompiser som på et tidspunkt har fått lignende advarsler. Og det har gått helt greit for dem som hørte etter og justerte litt. Ta det med ro. Resten av oss tåler helt greit om du tar en timeout en periode og så roer ned litt også når du er fit for fight igjen.
    --tjeh
    Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter.

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    39
    Takker så mye Höckert, schakver og tjeh!
    Jeg tar det så absolutt med ro noen dager nå I og med at jeg har kjøreforbud kommer jeg meg ikke så mange plasser heller.

Amor fati Avsluttet brukerkonto elefantastiskuber Avsluttet brukerkonto elefantastiskuber Avsluttet brukerkonto elefantastiskuber Avsluttet brukerkonto elefantastiskuber Avsluttet brukerkonto elefantastiskuber Avsluttet brukerkonto elefantastiskuber Avsluttet brukerkonto elefantastiskuber Avsluttet brukerkonto elefantastiskuber Avsluttet brukerkonto elefantastiskuber Avsluttet brukerkonto elefantastiskuber Avsluttet brukerkonto elefantastiskuber Avsluttet brukerkonto sin avatar
    Ble medlem
    10-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av Platon73 Vis post
    Takker så mye Höckert, schakver og tjeh!
    Jeg tar det så absolutt med ro noen dager nå I og med at jeg har kjøreforbud kommer jeg meg ikke så mange plasser heller.
    Det er vel for å utelukke epelepsi at de ikke lar deg kjøre. Blir du stresset over det du skulle ha gjort på jobben da?

Supermod altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Det kan skyldes mye forskjellig. Men det høres ut som om dette kan være stressrelatert og skyldes mye jobbing. Om det skyldes mye jobbing og stress kan dette gå bra en stund, eller veldig lenge, avhengig av hvor sta du er og hvor mye selvdisiplin du har. Men vær obs på at du kan få en stygg reaksjon på dette, og jo "flinkere" og mer pliktoppfyllende du er jo verre er ofte bråstoppen. Jeg har vært gjennom denne kverna. Fikk først brystsmerter og uregelmessig hjerterytme pga stress og jobbing. Fikk dette delvis under kontroll og peiset på videre. Resultatet var en total tryning med sykmelding i ett år og nå 3 år eller så etter er jeg fremdeles ikke helt tilbake til normalen. For å være ærlig, det har vært noen usedvanlig bedritne år før, under og etter "kræsjet". Det kan være verdt en omstiling i livsstil for å slippe å gå i gjennom det samme.

Det er ikke sikkert dette er ditt problem, det kan jo være andre medisinske årsaker. Men uansett bør du passe på helsa og ta deg tid til å ha fri å gjøre noe moro i fritiden innemellom også. Livet er for kort til bare å jobbe, det har hvertfall jeg erfart. Det er et velment råd fra altitude.

Håper ting ordner seg for deg og at du finner ut av hva dette skyldes.

---------not---------------- SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer sin avatar
    Ble medlem
    01-2005
    Alder
    28
    Jeg gikk på samme type "smell" for ca 1 år siden.
    - Jeg husker jeg kjørte hjem fra jobb en dag, og husker ingnting før jeg våknet. Da hadde jeg kjørt og parkert utenfor barndomshjemmet mitt.
    Det er ca 20 min kjøretur fra der jeg bor nå, og klokka var 6, dro fra jobb kl4...

Ble lagt inn, og etter utallige prøver og scanner så fant de ut at jeg hadde HjerneBetennelse.
    - Hjernebetennelse kan komme etter lengre tid med stress og press uten ordentlig hvile.

Håper de finner ut at det ikke er noe "alvorlig" med deg, og at du er på beina(bak rattet ) igjen kjapt

SCP
    Sist endret av SCPlayer; 07-12-06 kl 05:59

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    39
    Ikke det at jeg unner andre noe sånt, men det er på en måte litt godt at det også har skjedd med andre. Har liksom bestandig vært den som skulle tåle og takle alt det livet kaster mot meg. Føles som en ekstra nedtur når man får seg en slik knekk.
    Så takk til dere som har delt litt av dere selv her.

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Tror du at det kan være det Scplayer linket til der?

Hva med blodtrykk, stoffskifte, koffein osv?

Uanett håper det går bra, hvem skal jeg ellers krangle med her?
    RockyRock

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    39
    Sitat Opprinnelig skrevet av Rock Vis post
    Tror du at det kan være det Scplayer linket til der?

Hva med blodtrykk, stoffskifte, koffein osv?

Uanett håper det går bra, hvem skal jeg ellers krangle med her?
    Symptomene kunne jo stemme, men er ikke sikker selv på hva det er ennå.
    Takk for omtanken Rock, skal være her å kverulere med deg en stund til jeg

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Bra

Får håpe det var et stress relatert resultat av hard innsats og ståpåvilje som alenefar og selvstendingnæringsdrivende.
    RockyRock

Kliss nytt medlem Guttenfralagos is on a distinguished road
    Ble medlem
    03-2006
    Alder
    33
    Reis bort til en avslappende og rolig strand så fort legen gir deg klarsignal, ta med deg kone og ta deg ihvertfall ei uke helt fri, all inclusive, massasje, spa, ja, også menn har lov til å ha deg godt på spa.

Ble medlem
    10-2004
    Er det noen som kan etternavnet til Platon?

dr. fatkins tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    41
    Sitat Opprinnelig skrevet av schakver Vis post
    Ja. Se PM.
    --tjeh
    Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter.

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av schakver Vis post
    Hvorfor lurer du?
    .......................................R.I.P..........................................

Ble medlem
    10-2004
    Er vel bare morsinnstinktet mitt som ikke liker at han ikke har logget inn på flere dager . Sikkert en grei forklaring.

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Tipper du skal be han med ut på date

Ble medlem
    10-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av Coleman Vis post
    Tipper du skal be han med ut på date
    Ja,han er ikke trygg...coffee

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    39
    Hei!

Har ligget innlagt på sykehus siden jeg var her sist så det ble et ganske langt opphold på meg.
    Er ute igjen i dag og er sykmeldt for en liten periode, men lengter etter å jobbe igjen.
    Oppstarten av treningen ble ikke helt slik jeg planla for å si det sånn

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Uff, denne hadde jeg ikke fått med meg.
    Håper det går bra med deg.

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    39
    Takk for det. Det går bra med meg, får god pleie

Banned Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av
    Ble medlem
    10-2006
    Det hørtes virkelig ikke bra ut,kan vel ikke gjøre noe mer enn å ønske deg God bedring.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.