+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 5 av 5

Tråd: Værste periode med prolaps?

Banned Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av
    Ble medlem
    10-2006

Værste periode med prolaps?

Fysioterepeuten sa at det går opp og ned når man har prolaps, grunnen er ukjent men er visst endel diskusjon om dette temaet.

Jeg lurte på om noen som kanskje har hatt prolaps eller vet det på en annen måte kunne besvare ett spørsmål.

Er den værste eller værtfall mest smertefulle perioden under prolapset rett før man blir frisk?

\,,/ d(^_^)b \,,/ Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    24
    kjenner en frue som fikk prolaps bare av å sitte litt feil i en liten stund, reiste seg opp, og WAMBAYO, så var det gjort.. hun har hatt prolaps i sikkert 4 år nå(hun er 32), og det kommer og går hele tiden.. men hun er ikke i fysisk stand til å trene i det hele tatt, for ryggen hennes er totalt ødelagt...

så håper din rygg bedrer seg så fort som bare faen, så du slipper det der
    men tror det varierer litt fra person til person egentlig med hvordan det er i forhold til smertesymptomene og i hvilken "tidsepoke" det kommer i i forhold til bedringens gang..
    20 år
    177 "høy"
    73-75kg

I've Allways Been Crazy, But It's Kept Me From Going Insane! My Name... Is Psycho!

Siempre he sido loca, pero es de ir me mantuvieron loco! Mi Nombre ... Psycho!

Treningsdagbok

Kosthold

Bildeprofil

Psychosocial Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Jeg vil vel tro det har en del mer å si hvor faktisk prolapsen er enn hvordan en prolaps generelt sett varierer fra person til person.
    Jeg er sponset av Norkost

Hakuna Matata

Just look me in the eyes and say I'm wrong!

\,,/ d(^_^)b \,,/ Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av Baliba Vis post
    Jeg vil vel tro det har en del mer å si hvor faktisk prolapsen er enn hvordan en prolaps generelt sett varierer fra person til person.
    mye mulig det virket mer logisk egentlig.. men jeg aner ikke.. I ain't no doctor =p
    20 år
    177 "høy"
    73-75kg

I've Allways Been Crazy, But It's Kept Me From Going Insane! My Name... Is Psycho!

Siempre he sido loca, pero es de ir me mantuvieron loco! Mi Nombre ... Psycho!

Treningsdagbok

Kosthold

Bildeprofil

Kjerringhelvetet ;) KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ sin avatar
    Ble medlem
    07-2007
    Alder
    43
    Begge gangene jeg har fått prolaps har det aller verste perioden vært den aller første tiden etter jeg fikk dem. Nå har jeg aldri blitt frisk fra prolapsene mine - begge ble fjernet ved operasjon - men i løpet av de 12 årene jeg gikk med prolapser var det desidert mest smertefullt den første uka eller så etter de dukket opp.

Håper du blir fort frisk!
    Life is too short to be small!

I am a high performance woman. I can change from darling to bitch in less than two seconds.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.