+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 4 av 4

Tråd: Vanvittig vondt i kneet.. hva kan være galt?

Superior newbie -Makaveli- is a jewel in the rough -Makaveli- is a jewel in the rough -Makaveli- is a jewel in the rough -Makaveli- is a jewel in the rough -Makaveli- is a jewel in the rough -Makaveli- sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    27

Vanvittig vondt i kneet.. hva kan være galt?

Hei,

Stod opp forrige mandag's morgen og oppdaget at jeg hadde sykt vondt i venstre kneet, tok det med ro en liten ukes tid og det ble nesten helt bra igjen.. helt til i går hvor jeg la litt belastning på det ved å gå hele dagen, løfte en del tunge ting...kjente litt smerte på kveldningen, men ikke så mye at det plaget meg noe særlig.

Men når jeg stod opp i dag så var smerten tilbake igjen og verre enn den var tidligere, men saken er den at det er ikke særlig vondt så lenge jeg går eller ikke bøyer kneet noe. Men så straks jeg går opp eller ned ei trapp, setter meg ned osv.. gjør ting som krever at jeg bøyer kneet litt.. så hører jeg ett lite klikk idet kneet bøyer seg, samtidlig så kjenner jeg at noe ikke er helt som det skal være i kneet, noe er løst eller kommer i veien for ett eller annet.

Kan vel også nevnes at jeg vært treningsfri i circa 5-6 mnder.

Hva tror dere kan være galt?
    Norkost iz da shiznit foe shizzle mah nizzle!

Supermod altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Høres nesten litt ut som det jeg har slitt med siste halve året. Har vært gjennom 4 omganger med jævlig vondt når jeg bøyer kneet. Har dempet det med kortison steorider som tabs og Voltaren. Har fått råd her på FP om at det kan være jumpers knee, men det er trolig ikke dette etter flere besøk til lege. Venter nå nå MR og utredning hos reumatologi. Det var min livshistorie Konklusjonen er at jeg ikke har noen forslag til hva som feiler deg, men at du kanskje ør ta turen innom legen. Jævlig kjedelig å få slike problemer, men blir så totalt hjelpesløs når en ikke kan bøye eller belaste kneet. Lykke til, håper du finner ut av dette raskest mulig.

Silver Member Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber
    Ble medlem
    04-2002
    stemmer veldig med hvordan jeg hadde det når menisken var ødelagt
    Lureper:Med tanke på at hun sikkert har forsynt seg av franske cocktailpølser disse månedene, er kanskje et JÆVLA HELIKOPTER NOE OVER THE TOP!

Medlem Ronja is a jewel in the rough Ronja is a jewel in the rough Ronja is a jewel in the rough Ronja sin avatar
    Ble medlem
    06-2006
    Alder
    30
    ...

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.