+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 11 av 11

Tråd: Venstre stortå, j.. vondt

Svigermor's drøm voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    22

Venstre stortå, j.. vondt

Det hendte da forrige torsdag at jeg var på fylla. Klarte å dytte en glass lampe over venstre foten min. Merket ikke noe før noen timer etterpå, tåa gjorde drit vondt. "Neglen" begynte å bli blå og jeg klarte såvidt å gå. Det har gått fint i dag, har sluttet å halte.

Når jeg ser på tåa mi nå, så ser den helt jævlig ut. Hovna sinnsykt opp. Men gjør ikke vondt lenger når jeg bare ligger stille, det er positivt.

Det jeg lurer på er om jeg bør oppsøke lege? Vil neglen dette av? Når jeg bare kommer borti stor tåa mi gjør det vondt. Tror jeg bare venter en uke å ser kanskje.
    Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups

- Pricilla Queen of the Dessert -

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Neglen detter nok av, men det tar en god stund før den gjør det. Så lenge den ikke hovner så mye opp at huden revner, så er det ikke vits å gå til legen. Eneste de evnt får gjort er å borre opp og drenere ut hvis det er for mye press. Evnt de kan ta røntgen om du mistenker den er brukket.

Platinum Member Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    jeg sparka borti en unge for noen år siden og fikk jævlig vondt i tåa. så gikk det over etter en mnd elns. og nå får jeg vondt i tåa 3-4ganger i året. og da snakker vi meget vondt!

Svigermor's drøm voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    22
    Sitat Opprinnelig skrevet av PG* Vis post
    Neglen detter nok av, men det tar en god stund før den gjør det. Så lenge den ikke hovner så mye opp at huden revner, så er det ikke vits å gå til legen. Eneste de evnt får gjort er å borre opp og drenere ut hvis det er for mye press. Evnt de kan ta røntgen om du mistenker den er brukket.
    ok. Brukket er den nok ikke. Klarer fint å bevege på den. Dropper jeg legen.

FV
    FV er ikke aktiv
    Rusbrus-prinsen FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV sin avatar
    Ble medlem
    11-2006
    Skader er tær kan være en skikkelig plage. Jeg vil anbefale deg en tur til legen, nettopp pga det Polarmannen skriver. Det er ikke sikkert det er så vondt nå, men kan bli til at du sliter med det i årevis etterpå. Har en kompis som må gå til legen regelmessig for å sette sprøyter i stortåa pga en "liten" skade for 3 år siden.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Kunne aldri falt meg inn å betale penger for å sende en bekreftelse på åååhh du er så fiin azzzz håper du blir rik og drukner i kølle. come the fuck on, de greiene der er så idiotisk at jeg blir kvalm.

Platinum Member PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte
    Ble medlem
    05-2007
    voids: Jeg har skada høyre storetåa to ganger før. Den ene gangen fikk jeg en tung hantel på den, andre gangen smalt en dør inn i den.
    Det som skjedde var at den hovna opp i 1-2 dager etter at det skjedde, så ble hele neglen blå. Så falt neglen av etter ei stund og det vokste frem en ny en. Tror ikke det er noe stress.

FV
    FV er ikke aktiv
    Rusbrus-prinsen FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV sin avatar
    Ble medlem
    11-2006
    Det er om han har fått en skade i ett ledd han bør være på vakt.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Kunne aldri falt meg inn å betale penger for å sende en bekreftelse på åååhh du er så fiin azzzz håper du blir rik og drukner i kølle. come the fuck on, de greiene der er så idiotisk at jeg blir kvalm.

Ble medlem
    04-2006
    Alder
    22
    Sitat Opprinnelig skrevet av FV Vis post
    Det er om han har fått en skade i ett ledd han bør være på vakt.
    forstår. skal innom legen en tur. skal på fallskjermjeger opptak om noen uker,da vil jeg at hele kroppen skal fungere som den skal, det er jeg avhengig av

Ble medlem
    04-2006
    Alder
    22
    update: Ikke vært hos legen ennå. Tåa gjør ikke vondt lenger, bare klør litt, men det er bare tegn på at den gror. Liten væskefylt kul ved roten av neglen der, ser rimelig nasty ut. Men gjør ikke vondt i det hele tatt. Så tåa er oppe å går

Superior newbie onakosano har en flott utstråling onakosano sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    25
    tær er fiffige greier, jeg knakk den tåa som står vedsidenav stortåa for lenge sia(ytterste leddet) gått bra det, men nå har den begynnt å "gro" i vinkel.. dvs den knekker til siden... ikke fint å se på, men får bare være til det blir vondt :P

Platinum Member PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte
    Ble medlem
    05-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av onakosano Vis post
    tær er fiffige greier, jeg knakk den tåa som står vedsidenav stortåa for lenge sia(ytterste leddet) gått bra det, men nå har den begynnt å "gro" i vinkel.. dvs den knekker til siden... ikke fint å se på, men får bare være til det blir vondt :P
    Knekk den igjen så den vokser riktig vei ut igjen

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.