+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 2 av 2

Tråd: Virvel ute av stilling

Superior newbie Ciara er et navn kjent av alle Ciara er et navn kjent av alle Ciara er et navn kjent av alle Ciara er et navn kjent av alle Ciara er et navn kjent av alle Ciara er et navn kjent av alle Ciara sin avatar
    Ble medlem
    05-2008
    Alder
    27

Virvel ute av stilling

Hadde litt vondt i skuldre/nakke i forrige uke, men tenkte ikke mer over det enn at jeg trente som vanlig. Etter litt knebøy ble det skikkelig vondt, og etter en tur til legen fikk jeg vite at en virvel hadde glidd ut og laget en rift i muskelen. Fikk sterke smertestillende, og tips om å gå til kiropraktor.

Jeg hadde en slik virvel i korsryggen for en stund siden også, og det er helt bra nå. Det ble imidlertid fortere bra enn dette her... Har nå gått med moderate smerter i et par dager, og selv om det ikke er noe å klage over, lurer jeg litt på hvor lang tid jeg kan regne med at det tar før det er stabilt igjen - og klart for trening. Noen med erfaring med noe lignende?

Jeg er også litt skeptisk til å gå til kiropraktor når det er så ustabilt der - de skal jo holde seg langt unna når det er prolaps, er en utglidning så mye annerledes?

Setter pris på svar om noen kan fortelle meg noe nytt ang. dette her.

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    prolaps= skive imellom virvlene som ahr sprukket.

Skiveutgldning derimot er noe en kiropraktor kan fikse vil jeg tro.
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.